• Jossa 79

    Hur kan man göra så här mot ett barn???? Fy fan!

    Var inne på Aftonbladet och halkade in på en lista över "sköna" klipp på Youtube, rankade av ALex Schulman,

    Kolla in klipp #57 "världens elakaste farsa".

    www.1000apor.se/youtube-skonaste

    Fick tårar i ögonen när jag såg detta, ville hoppa igenom skärmen och ge barnet en stor kram!

  • Svar på tråden Hur kan man göra så här mot ett barn???? Fy fan!
  • HelenaMaria

    Men varför läser ni Schulmanns skitblogg överhuvudtaget?

    Jag ids inte gå in och kolla på klippet efter att ha läst era kommentarer, verkar ju inte vara något upplyftande direkt.

  • Jossa 79

    Jag läser inte hans skitblogg utan klickade på en länk på Aftonbladet. Fattade först senare att det var hans blogg! Gillar inte honom överhuvudtaget, än mindre nu!


    HelenaMaria skrev 2008-10-31 14:05:48 följande:
    Men varför läser ni Schulmanns skitblogg överhuvudtaget?Jag ids inte gå in och kolla på klippet efter att ha läst era kommentarer, verkar ju inte vara något upplyftande direkt.
  • Mallyx

    blä, tänker inte titta på klippet, avskyr den karln- o bojkottar allt som har med honom att göra!

    han måste ha varit grymt mobbad som liten, och vill ge tillbax... det är synd om honom- att vara så "störd" kan inte vara lätt! o så verkar han smitta oxå- titta bara på ex-frun!

    nej jag har tillockmed slutat att köpa aftonbladet, och slutat lyssna på mixmegapol

  • Laeda

    Om ni klickar på info rutan på youtube får ni hela historien. Familjen HADE köpt ett xbox åt killen men han hade tjuvkikat på vad han skulle få i julklapp kvällen innnan. Som en läxa bytte de ut boxen mot kläder. Självklart fick sedan killen xboxen senare.

  • modermadde

    nä fy d va inte vidare snällt.. en sån grej gör man väl "tvärtom" alltså luras att d ä nått han inte vill ha å så ä d d han vill ha..

  • Jossa 79

    Det har jag missat...


    Laeda skrev 2008-10-31 15:09:35 följande:
    Om ni klickar på info rutan på youtube får ni hela historien. Familjen HADE köpt ett xbox åt killen men han hade tjuvkikat på vad han skulle få i julklapp kvällen innnan. Som en läxa bytte de ut boxen mot kläder. Självklart fick sedan killen xboxen senare.
  • Rabelais

    Hahaha! Den var ju bara för bra! Så totalt ägd ungen blir, lulz ftw

  • Meli

    Alltså, visst var det lite taskigt, men jag tycker att ni överdriver, han får nog inga med för livet. Dessutom, tror ni inte att historien slutar bra? Varför har föräldrarna en XBOXkartong, om inte för att de har köpt en XBOX? så han får nog en sen.

    Det var lite rått, men jag tycker inte att han var jätteelak, det finns föräldrar som är elaka på riktigt.

    Jag kan tycka att det var onödigt, att pojken var lite liten för ett sånt skämt, men för en större, skulle jag med kunna skämta så, förutsatt att den riktiga saken kommer senare.

    Men jag tror att han får en xbox, eftersom de hade kartonge.

    Jag trodde det var något hemskt som det länkades till, så jag tänkte först inte klicka, men sen så gjorde jag det ändå.


  • Okaa san

    "look into the camera and cry".. ja men vad kul? vilken idiot


    Life i fragile
  • Madderakka

    Snacka om att krossa ett barns drömmar och förväntningar.... Det där lär sitta i LÄÄÄÄÄÄÄNGE hos pojken! Vilken jäkla familj!! Sjukt och elakt!


    dum spiro, spero
  • Okaa san

    ja men so? :P tyckte de lät dumt :P


    Meli skrev 2008-11-01 20:21:03 följande:
    Madderakka, Okaa sanMen lugna nu ner er och läs bara ett bar inlägg upp, och inse att han förtjänade det lite
    Life i fragile
  • solvind

    var det bara jag som såg pojken som nästan blev överkörd av tåget....fruktansvärt att någon skrattar åt det ju...

  • Pillan79

    fy vad otäckt det var...kunde ju gått väldigt illa. bara hoppas att han lärde sej nåt av det. Att aldrig springa över spåret nån mer gång.

Svar på tråden Hur kan man göra så här mot ett barn???? Fy fan!