• Kalle17

2008 är för mig ett förändringarnas år! *Del 4*

Den gamla tråden är ständ så härmed startar jag en ny..

Länk till den första tråden
    www.familjeliv.se/Forum-9-280/m28168541.html

Länk till del 2
    www.familjeliv.se/Forum-9-280/m30770658.html

Länk till del 3
    www.familjeliv.se/Forum-9-280/m34325644.html

Som rubriken lyder =)
    2008 är för mig ett förändringarnas år!
    Här ska hända grejor.

Under tiden som jag väntar på den som har stulit mitt hjärta så ska jag

* Gå ner ytterligare i vikt
    För MIN skull, det är ju ändå ingen som ser någonting.

* Skaffa mig ett jobb, detta duger inte längre!!
    Datanörd finnes =)

* Flytta?!? Tja i alla fall förbereda en eventuell flytt.
    Vilken stad är bäst för en som jag??

* Skaffa mig en tatuering eller två!
    Jo jag har nålskräck, just därför =)

*Färga håret..
    Vilket passar bäst till mina gröna ögon?

* Skaffa mig en lekkamrat..
    Kanske i alla fall..får se om jag vågar =)

Så du som har mitt hjärta det är bäst att du skyndar dig hit mens du fortfarande känner igen mig *HAHAHA*

Så vad ska ni göra under 2008?
    Skriv och berätta så kanske vi kan stötta varann!

2007-12-30
    Så då var allt snask inhandlat till nyårsfesten. Tacos till middag och div godis till efterrätt =) Hur nyttigt som helst *NOT* Vem bryr sig..sista mofflar dan sedan får jag inte köpa hem något nytt godis..

2008-02-02
    Denna helgen är 4de helgen utan chips!
    För en "chipsnarkoman" som mig är det stort.
    Ännu större är det att kunna stå vid chips hyllan och inte vara sugen.

Skönt att det börjar likna vår ;=)
    Då kan man ju börja gå ut och gå utan att behöva klä på sig halva garderoben :=)
    Ännu så länge går det bra för min del med mina förändringar.
    Hur går det för er andra?

2008-11-02
    Första snön har fallit.
    Jag har varit på ett antal interjuver men ännu har inget lett till något jobb.
    Jag har fått nya vänner sedan sist. Kommit långt i min personliga utveckling.
    Är nog snart redo för en flickvän. 2009 tror jag blir återföreningarnas år!

Hur går det för er andra?
  • Svar på tråden 2008 är för mig ett förändringarnas år! *Del 4*
  • mjukisvicki
    Kalle17 skrev 2008-11-17 20:39:13 följande:
    Tackar Ja ibland går det med stormsteg, ibland är det bara babysteps ;) Men framåt går det och det är ju ialla fall rätt riktning
    absolut visst är det det. jag är själv på väg neråt i vikt oxå. kärleken är i blom ja livet kan inte vara bättre
  • Kalle17

Härligt ;)

mjukisvicki skrev 2008-11-17 21:11:02 följande:
    absolut visst är det det. jag är själv på väg neråt i vikt oxå. kärleken är i blom ja livet kan inte vara bättre
  • mjukisvicki
    Kalle17 skrev 2008-11-21 10:07:44 följande:
    Härligt ;)
    mycket härligt. hahahah hon gör mig väldigt lyklig
  • Skutt

Jaha... Hur går det nu för er???

För nu e det tid för lille Skutt,
    att i livet lägga om sin rutt.
    För till nytt boende hon ska,
    åh sååå underbart vi ska ha.

Kramiz

• Kalle17

Oh det går bra!
    Fast jag ska också byta kurs!!

Här sitter man med hjärtat på ett sliverfat, redo att lämna bort det för all framtid

OM jag övar nu så kanske jag är tillräckligt hjärtlös när mina föräldrar dör så att jag duger då.

Multimiljonär och Skitstövel
    Det är väl så vi ska vara om ni ska gilla oss????????????

För snäll och rar duger ju inte i alla fall!!!!!!!

• Skutt

oj...nu ska vi nog tänka lite mer positivt....Kalle...Du har ett hjärta av guld och någon kommer en dag att förstå det och uppskatta det. Tänk på "hemligheten" du måste själva tro på det:)

Kram

• Kalle17

Ja det kanske jag har och guld är ju visserligen en solid metall men även mitt hjärta kan gå sönder.

Jag blir så trött på tjejer som håller fast vid sina skitstövlar, oavsett kön!

När dom kan få oss som bara vill göra allt för dom och..........

• mjukisvicki

hej kalle.
    håller med dig. verkar som att tjejer och killar vill bara ha skiten. vi som är bra duger tydligen inte

mitt hjärta fick inte vara helt och lykligt länge.

• Skutt

Oj...
    Nu ska Kalle och mjukisvicki inte ledsna vara,
    För ni kommer det jobbiga att klara.
    Bara ni kämpat och stå i,
    så kommer ni lyckliga att bli.

Kram Skutt

• Kalle17

Ska vi bilda klubb på facebook..
    *haha* Där finns ju klubbar för allt och lite till...

mjukisvicki skrev 2009-01-18 14:20:05 följande:
    hej kalle. håller med dig. verkar som att tjejer och killar vill bara ha skiten. vi som är bra duger tydligen inte mitt hjärta fick inte vara helt och lykligt länge.
  • Kalle17

Tack skutt du är en klippa =)

Skutt skrev 2009-01-19 09:28:44 följande:
    Oj...Nu ska Kalle och mjukisvicki inte ledsna vara,För ni kommer det jobbiga att klara.Bara ni kämpat och stå i,så kommer ni lyckliga att bli.Kram Skutt
  • Kalle17

Kanske ska du och jag slå våra påsar ihop då..

mjukisvicki skrev 2009-01-18 14:20:05 följande:
    hej kalle. håller med dig. verkar som att tjejer och killar vill bara ha skiten. vi som är bra duger tydligen inte mitt hjärta fick inte vara helt och lykligt länge.
  • mjukisvicki

jag tror att jag har bestämt mig för att jag har det bäst som ensam. jag jobbar mycket och så har jag min son det får räcka.

jag trodde det skulle kanske kunna ordna sig med mitt ex men hon är så velig så man blir galen och sen när det väl finns chans att träffas och få lite ordning på saker så skiter hon i det så nu skiter jag i henne. jag orkar inte längre. och det gör inte så mycket heller, har nog varit klar med henne känslomässigt länge men jag har inte fattat det själv.

kalle du kommer hitta en tjej en dag som kommer ta dig med storm.

2009 kommer inte bli ett år av förändring men det kommer bli ett år med ro. jag tror det. jag hoppas på det.

• Kalle17

Jag skojade bara ;)

Som det känns just nu så är jag inne på samma bana som dig.
    Vara själv!
    Mitt problem är ju att jag har mött HENNE!!
    Hon suktar efter en annan. Jag ser redan vart det kommer att barka. Hon har ju redan sårat henne flera ggr och då är dom inte ens ihop ännu!

Fråga är bara ska jag vänta på henne eller ska jag fylla hålet där mitt hjärta satt med cement eller nåt.
    För det här vill jag inte uppleva en gång till.

Två gånger ÄR två gånger för mycket

mjukisvicki skrev 2009-01-24 13:01:16 följande:
    jag tror att jag har bestämt mig för att jag har det bäst som ensam. jag jobbar mycket och så har jag min son det får räcka. jag trodde det skulle kanske kunna ordna sig med mitt ex men hon är så velig så man blir galen och sen när det väl finns chans att träffas och få lite ordning på saker så skiter hon i det så nu skiter jag i henne. jag orkar inte längre. och det gör inte så mycket heller, har nog varit klar med henne känslomässigt länge men jag har inte fattat det själv. kalle du kommer hitta en tjej en dag som kommer ta dig med storm. 2009 kommer inte bli ett år av förändring men det kommer bli ett år med ro. jag tror det. jag hoppas på det.
  • mjukisvicki

Kalle17 skrev 2009-01-24 14:21:20 följande:

Jag skojade bara ;) Som det känns just nu så är jag inne på samma bana som dig. Vara själv! Mitt problem är ju att jag har mött HENNE!! Hon suktar efter en annan. Jag ser redan vart det kommer att barka. Hon har ju redan sårat henne flera ggr och då är dom inte ens ihop ännu! Fråga är bara ska jag vänta på henne eller ska jag fylla hålet där mitt hjärta satt med cement eller nåt. För det här vill jag inte uppleva en gång till. Två gånger ÄR två gånger för mycket
    ja så kände jag med. jag valde att fylla hålet med cement.
    försöker iaf. den där oroande känslan i magen kommer ju ibland när man läser på fl vad hon har gjort när hon har varit ute och festat men det går över.

har en killkompis som jag ska försöka se vad det kan leda till inget seriöst utan kanske bara lite roligt. hhehe.

måste göra något. måste få ur henne ur min kropp.
  • Skutt

Oj...det behövs nog några extra kramar till M och K....
    Stå på er och ge inte upp ni kommer att hitta kärleken igen.
    Jag var där ni är för ett år sedan och allt kändes hopplöst...
    Men nu ett år senare är jag lycklig och ska strax bli sambo i vårat lilla radhus:)

Kram skutt

Svar på tråden 2008 är för mig ett förändringarnas år! *Del 4*