• isisisis

Kan du ha sex när din hund intresserat tittar på?

Jag tycker det är mycket besvärande!

• Svar på tråden Kan du ha sex när din hund intresserat tittar på?
  • ludenben

har ingen hund men en katt och den slänger jag utbur sovrummet... vill inte ha några åskådare även om det är en katt

• Anonym

vi har en katt hemma och det går bra att ha sex om katten skulle vara i närheten. hon är för upptagen för att stå och kolla på oss :P ibland kan hon dock fundera varför vi gör underliga ljud. men inte att hon står och råkollar.
    en gång när vi skulle ha sex i min sambos rum när han bodde hos sin mamma. deras katt var i samma rum som oss och låg och vilade/sov. jag och sambon bytte ställning och skulle ha sex bakifrån och när vi föberedde oss kvicknade katten till för hon kände ju igen ställningen hon fick stora ögon och tittade först på sambon, sen på mig, sen på sambon igen. då hade hon bråttom ut när hon såg att vi skulle "para oss"

• Pappa och dotter

Titta får han gärna göra, men när han börjar slick på mina fötter under DET, då har det gått lite för långt: Hahah

• CyberHarmony

Nope, hunden åker ut för annars blir han närgången... Ibland gnyr han utanför men ser ger han upp...   Skrattande

(¯`°?.¸ ♥ Familjen är mitt allt ♥ ¸.?°´¯)
  • Anonym (Fru)

Nu har jag inte egen hund, men har varit hundvakt åt min mors två hundar i en vecka nu, och jag skulle inte känna mig bekväm om hundarna tittade på, och dessutom skulle jag vara väldigt rädd att hunden hoppade på min make för att vi har ganska "våldsam" sex och den ena hunden är lite överbeskyddande vad det gäller mig.

• mrbiig

Lite jobbigt när hunden ligger och stirrar,så nu för tiden får han inte vara med i sovrummet haha

• BebisVagga

inga djur i mitt sovrum

• Gul13
    Vi har ingen hund men väl två katter. Jag blir något psykad när de ligger och kurrar bredvid så jag brukar faktiskt stänga ut dem från rummet.
  • isisisis

Tydligen är ni alla lite som jag obekväma.

MIn skäller och går på,så nu får han åka ut!

Oavsett.Inte kul med hundens blickar iaf

• Sweetp

Nope... Inte en chans. Känns perverst tycker jag *skratt*
    Båda vovvar får varsågoda att gå ut ur sovrummet när det
    ska sexas här

Gravid - BF 090126
  • Anonym

Nej! Inga bedjande cockerspanielblickar när vi sexar tack! Urk!

• SilentStar

Nej, hon får gärna vara i sovrummet, hon ligger ju ändå bara i sin korg, men ibland har det ju hänt att hon satt sig upp och bara sitter och tittar, då blir man störd kan man ju säga, då får man säga till henne.

skulle man slänga ut henne ur rummet så hade hon stått utanför därren och gnällt så det är inget alternativ..

• iidalinnéa

Jag träffade en kille en gång & han hade en hund & det va äckligt att han hunden i samma rum , för jag märkte hur upphetsad hunden blev så jag sa till han att ta ut hundjävlen men då skrattade han bara . Ne fy..

• mittan

Min hund har tittat på flera gånger, och några gånger har hans snopp kommit fram. Jag vet inte riktigt hur de funkar kanske vill han vara med??

Svar på tråden Kan du ha sex när din hund intresserat tittar på?