• Noir Lo

+ va så himla svagt!

Hej... Oh va jag hoppas att jag får sluta mig till er som blivit gravida efter massa slit!!

Jag tog min Pregnyl spruta den 19 okt och hade testdag i lördags men  jag fega ur och har kännt det som att mensen är på gång hela tiden nästan.
    Igår natt när jag gick och kissa så kom det som en liten brun flytning!! Jaha så va det kört då!!
    1½ timma senare tog jag mod till mig och testa mig! Neg!

I morse när jag vakna så maila jag ssk på fertmotagningen om en ny tid hos läkare för att börja ny behnadling!
    Hon svara att Nej vi väntar till du börjar blöda och då hör du av dig! Ok!
    Men så satt jag här och kom på, jag drar och köper test innan jag morgonkissar för att verkligen få det klart för mig så hjärnan kanske fattar och kroppen kikkar igång mensen!
    Men så satt jag här efter att jag testat och efter en stund titta jag på den! Det är ju +!!!! jag tog upp det och kolla... Asså + va så svagt att man bara såg det om man kolla i en speciel vinkel men sen lärde mig mina ögon och jag såg det!

HERREGUD!! Väckte mannen och släpa ut han i köket! Han sa Näää det är ju ett FETT -!!
    Men så kolla han i samma vinkel och typ. JA asså de där plus strecket är ju väldigt väldigt svagt!

Men jag maila ssk på fert igen mitt i alla chock!
    Hon svara att även om det är sådär svagt så är det endå ett + och ett + är alltid ett +!
    SHIT!!
    Jag ska testa kanske i övermorgon igen om inte mensen kommit, de känns ju typ som den är på G!

Just nu vet jag inte va jag ska tro... Är jag gravid??
    Snälla help me!

• Svar på tråden + va så himla svagt!
  • Noir Lo

Jaha... Nja testet va lika svagt idag men det svaga va lite bredare!

Min ssk gratulera och har bokat in ett VUL lite längre fram men jag vet inte va jag ska tro. Har haft mensvärk men det är borta nu, mår bara lite illa just nu och har huvudvärk men det är väll för att jag spänner mig och har hjärnan proppfull av under. Tänk om? Näää jag vågar inte tro, tänk om dom strecken vi ser inte finns?

Är jag gravid är det ju för bra för att va sant!!

• Sootie

Noir Lo, ta ett cb digitalt så känner man sig iaf liite säkrare..
    Jag tog ett i morse och japp gravid stod det, känns väldigt konstigt men kul och nervöst..

• TereseA

håller med ovanstående..köp ett test där det står gravid..

Ta ett i helgen typ..så det gått några dagar..Men tror nog oxå du är gravid

Akiim är mitt liv 071004
  • Noir Lo

Jag ska köpa nya test och jag ska vänta några dagar. Antingen kommer mensen eller...

ssk säger att även om det är ett svagt + så är det ett + och alla dom CB som jag tagit i mitt liv har jag aldrig sett detta som är på dom här 2 testen!

• Sootie

Säger som alla andra och som jag själv har hört! Plus är ett plus!!!

• mads

Jag va presic med om samma sak. I tisdags så testade jag och fick ett svagt svagt + samma sak hände on och to. (jag använde mig av teststickor) Så jag köpte ett CB digitalt och imorse fixk jag äntligen svar.. Jag va gravid! ;) du kan kolla mitt svaga plus på min sida om du vill.
    Men jag rekomenderar dig att testa med cb digital. Spring till apoteket och testa imorn :)

• TereseA
    mads skrev 2008-11-07 08:59:25 följande:
    Jag va presic med om samma sak. I tisdags så testade jag och fick ett svagt svagt + samma sak hände on och to. (jag använde mig av teststickor) Så jag köpte ett CB digitalt och imorse fixk jag äntligen svar.. Jag va gravid! ;) du kan kolla mitt svaga plus på min sida om du vill. Men jag rekomenderar dig att testa med cb digital. Spring till apoteket och testa imorn :)
    Grattis!
    Akiim är mitt liv 071004
  • LenaP83

hek alla=) jag gjorde ett test i onsdags kväll...blev väldigt chockad o glad givetvis när det var ett mycket svagt pos..så testade jag igår igen...då va d neg...så lessen...vilken ska man tro på? o va fasiken ska jag göra nu? ta flera tester? d e konstigt att d visade ett svagt pos. då det ALDRIG ens funnits nån antydan till d på alla andra tester jag gjort under denna tid.
    Kram på er

• TereseA
    LenaP83 skrev 2008-11-07 13:11:08 följande:
    hek alla=) jag gjorde ett test i onsdags kväll...blev väldigt chockad o glad givetvis när det var ett mycket svagt pos..så testade jag igår igen...då va d neg...så lessen...vilken ska man tro på? o va fasiken ska jag göra nu? ta flera tester? d e konstigt att d visade ett svagt pos. då det ALDRIG ens funnits nån antydan till d på alla andra tester jag gjort under denna tid. Kram på er
    ja..plus är ju alltid ett plus som någon sade här uppe..ta ett till test i helgen..när har du bim? kanske för tidigt än..?
    Akiim är mitt liv 071004
  • LenaP83
    Svar på #20
    ja d e just d..jag har typ pco så d e inte ovanligt att min mens inte sköter sig, så jag kan tyvärr inte svara på d=) hehe
  • Allt går fort
    LenaP83 skrev 2008-11-07 13:15:55 följande:
    Svar på #20ja d e just d..jag har typ pco så d e inte ovanligt att min mens inte sköter sig, så jag kan tyvärr inte svara på d=) hehe
    jag råkade ut för samma fick 2 svaga plus men dagen efter inget alls och nu sitter ja här 1 månad senare ogravid o allt. så testen kan visa helt fel
  • LenaP83
    Svar på #23
    beklagar...jag e nog rädd för att d e samma scenario här...både jag o sambon va ju eld o lågor i onsdags o så blire såhär...vi som försökt så länge...man börjar faktiskt ge upp hoppet lite nu...så less
  • LenaP83
    Svar på #23
    eller förresten... jag måste ha missuppfattat dig hahhaaha du skrev kanske att du e gravid?=)
  • Noir Lo

Fick ett tidigt missfall idag i v4+6... Så sa läkaren i alla fall! Det va inte vår tur men tack alla ni som svarat i min tråd, verkligen fina ord av er!

Hoppas jag lyckas någongång! Just nu är jag bara så ledsen!

• Allt går fort
    LenaP83 skrev 2008-11-07 14:23:58 följande:
    Svar på #23eller förresten... jag måste ha missuppfattat dig hahhaaha du skrev kanske att du e gravid?=)
    nej jag var inte gravid
  • LenaP83

beklagar till både Allt går så fort och Noir Lo.

Så jäkla surt, gjorde ett nytt test imorse o självklart så var det ju neg....får väl leva på den underbara känslan som vi hade i onsdags kväll när vi trodde jag va gravid...Kram till er alla

Svar på tråden + va så himla svagt!