mammatillMilo skrev 2009-02-02 21:25:18 följande:
Håller med om att det verkligen gör ont i en själv när lilla älsklingen har ont i
magen.Milo har kolik och har så ont så fort jag lägger ner honom.Och kräks som bara den.Men om jag håller honom mot bröstet med benen riktigt ihop osade så brukar det ge med sig lite.Så sover vi
också.Inte så mycket sömn för mig med andra ord.Ska til läkaren imorgon för att utesluta att det är något annat.Vet inte vad jag ska kunna göra mer.Ger semperdroppar,minifom,massage morgon o kväll.Äter inga produkter som innehåller mjölk,lök,fisk eller några ärtor,bönor,ägg eller broccoli.Hoppas det går över senast vid 3 månader.har ingen koll på listan.När är nästa bebis beräknad?
Kör oxå med mjölkfri kost - va, skall man inte äta fisk?!? (tänker på mina omega-3 kapslar....hmmm) ägg äter jag oxå....

Alexandra är så himla lös i magen hela tiden, kanske mina kapslars fel? Ger oxå Semper droppar +Minifom, Kräks gör hon oxå men det har
minskat sedan jag slutade med mjölkprodukterna
Å, andra sidan så har det blivit lite bättre sen jag slutade med mjölk, lite knip skall dom väl ha, det hör väl till s a s.
Vi har dock tur med sömnen på nätterna- hon brukar sova bra för det mesta , det är
kvällarna el dagen som blir skrikig med magont.