• Anonym (Tjej)

Hånglade nyss med en tjej :-)

Det kändes så rätt.
    Träffade en kvinna via nätet och fikade hemma hos henne.
    Det slutade med att jag äntligen fick smaka en kvinnas läppar, kyssa hennes bröst och smeka hennes kropp.
    Jag är så glad att det kändes rätt.

• Svar på tråden Hånglade nyss med en tjej :-)
  • Anonym (Tjej)
    Anonym skrev 2008-11-06 17:24:58 följande:
    vet precis hur det är! träffade en tjej tilsammans med min man i somras... jätte mysigt!
    Gick det bra då? Ingen svartsjuka eller så?
  • Anonym

nej faktiskt inte... det var tänkt att det bara skulle vara hon och jag men jag ville ha honom med! det kändes helt naturligt då.... ingenting har förendrats sen dess... vi har 2 barn ihop.
    Men båda måste vara helt öppna mot varann och tala om om det inte känns rätt!

• Anonym (Tjej)
    Anonym skrev 2008-11-06 17:29:26 följande:
    nej faktiskt inte... det var tänkt att det bara skulle vara hon och jag men jag ville ha honom med! det kändes helt naturligt då.... ingenting har förendrats sen dess... vi har 2 barn ihop. Men båda måste vara helt öppna mot varann och tala om om det inte känns rätt!
    Vad bra
    Jag och min man har varit ett par i tio år nu och är säkra på varandra, så jag tror det kommer att gå bra om jag väljer att inkludera honom.
  • Anonym

Ja varför inte... det är ju bara sex... inga känslor!! lycka till!

• Anonym (Nice)

Trevligt det är alltid nice med en kvinna Glad

• Gung Ho

Tjejer har det så lätt....många män har inga problem med att deras sambo är bisexuell(men ngn kommer ju självklart att skriv här nu..). Det är värre för oss killar...

• Anonym (Tjej)
    Add3 skrev 2008-11-07 01:54:37 följande:
    Tjejer har det så lätt....många män har inga problem med att deras sambo är bisexuell(men ngn kommer ju självklart att skriv här nu..). Det är värre för oss killar...
    Menar du att få tjejer är OK med att deras killar har sex med andra killar?
  • Anonym

Hoppas att tjejen vet att du är gift och inte har några planer på att lämna din man. Så inte hon står där och hoppas.

• Anonym (Tjej)
    Anonym skrev 2008-11-07 08:39:33 följande:
    Hoppas att tjejen vet att du är gift och inte har några planer på att lämna din man. Så inte hon står där och hoppas.
    Är det inte jobbigt att alltid tro det värsta om dina medmänniskor?
    Självklart vet hon att jag är gift och ingen av oss vill ha annat än sex och vänskap.
  • Anonym

Jag tror inte alltid det värsta men då jag själv har hängt på Qx och råkat ut för dessa kvinnor som vill leva ut sin fantasi eller pröva att vara med en mjuk kvinna så vet jag att dom inte alltid är häliga.

Både jag och min vänner har fått höra att det är okej men maken/killen, att dom egentligen bara är tillsamnas för barnens skull, att hon egentligen vill gå vidare och kan inte han få vara med på ett hörn.

Kör man med öppna kort från början-som du verkar göra-Det är bara sex, jag har inte en tanke på att lämna min man och det har inget med känslor att göra. Då är det helt okej!

• Anonym (3 st)

Jag är bs, och givetvis så dejtar jag tjejer.Flört
    Har även inkluderat min man i detta,då vi hittade en underbar tjej i våras.
    Vi har enorm vänskap mellan oss 3,alla är tillsammans på lika villkor,och ingen svartsjuka finns.

Svar på tråden Hånglade nyss med en tjej :-)