• vakttjejen

D&J familjeklubben?

Hej!

Fått inbjudan i brevlådan att gå med i D&J familjeklubben som är en klubb däe man får barnkläder hem i brevlådan varje månad. Nåfon som är med det elelr varit. Är ni nöjda med eras kläder????

Karin

• Svar på tråden D&J familjeklubben?
  • Lilla Mimsan

Jag gick med, välkomsterbjudandet var bra. Men sen tycktete jag inte det var roliga kläder plus att det blir dyrt. Billigare att gå på lindex och då får man välja själv

• eileme84

senast fick vi ett par jätte tunna byxor o 2 jätte tunna tröjor så det blev droppen, såg ut som pyamas... neee  varit me i över 1 år men gått ur nu, bättre att köpa en egen tröjja o ett par byxor själv för dom pengarna som man GILLAR..

-ÄLskar min Son Theo-
  • PrickigBallong

Jag gick med, men har inte fått nght ännu. Man får väl se kläderna varje månad och då kan man ju hoppa en månad om man vill.

• eileme84
    Madelensev skrev 2008-11-07 19:50:31 följande:
    Jag gick med, men har inte fått nght ännu. Man får väl se kläderna varje månad och då kan man ju hoppa en månad om man vill.
    ne man får INTE se kläderna, men man får beskrivning på dom..
    -ÄLskar min Son Theo-
  • Pinky81

Älskade startpaketet (växa kläder) som dottern nu 11 månader fortfande kan ha!!!
    Har haft dem sen hon var 6månader om jag inte minns helt fel :D

Andra paketet var sommarkläder... jätte söt klänning å tajts å en topp... SUPERFINT...

MEN dock lite dyrt... så efter d paketet avslutade vi...

/Pinky81

• Dahlia

Jag fick hem erbjudandet också men kände att jag vill se kläderna innan jag handlar. Så jag valde att inte gå med... Och efter att ha läst några inlägg här känns det som om jag gjorde rätt val.

Äntligen.. Efter flera års kämpande och ivf / icsi är vår lille Eddie här
Svar på tråden D&J familjeklubben?