• Anonym (Ledsen)

Hur kunde det bli så här...???!!!!

F*N, F*N, F*N........vill inte känna så här!!!!!!!!!!!

Hon är ju gammal och kvinna... det här finns inte!!!
    Jag vägrar att känna så här mer, ta bort!
    Jag är gift, hetro, mamma, inte kär i en kvinna som är massor av år äldre än mig...snälla, snälla låt det gå över!

• Svar på tråden Hur kunde det bli så här...???!!!!
  • Trollet i skogen

Varför ska det gå över?? Det är härligt att vara kär, något besvärligt att du är gift men det har nog hänt dom flesta.

Valet är ju mellan att leva ut förälskeksen eller inte.

• Skutt

Man kan tyvär inte styra över sina känslor...
    Hoppas att du finner en lösning.
    Stor kram till dig

• Alva666

Frågan är väl om du är Bi elle Homo.

Är du Bi och vill fortsätta i ditt förhållande du har så är det väl bara att undvika henne och försöka "rida ut stormen"

Är du homo så är det inget att göra än att acceptera det, ju förr desto bättre, du kan inte leva ditt liv i en lögn.

Lycka till

• ABs C

Lycka till! Det är jobbigt när man känner saker man inte vill känna - men det kan faktiskt bli väldigt bra! Haka inte upp dig på ålder eller kön - se till människorna bakom. Både hos din nuvarande och hos den du plötsligt upptäckt.

• Anonym (Ledsen)

Visst kan det vara härligt att vara kär, tyvärr är jag bara olycklig...önskar livet vore enkelt!
    Jag trodde jag hade mitt på det torra när jag gifte mig och sen när vi fick barnen, mitt liv var lixsom utstakat...

Känner mig så ensam, har ingen att prata med.

• Fru U

Det är normalt att bli förälskad även om man är gift men jag förstår att det måste vara extra jobbigt om det är första gången du fallit för en kvinna

Frågan är vad du vill? Är du lycklig med din man och vill fortsätta med honom eller känns det fel att vara med honom (o ha sex med honom)?

Svaren bor i hjärtat
  • Anonym (Ledsen)

åhhh...jag tycker mycket om min man, men tycker om är nog rätt ord. Sexlivet är väl inte det bästa, jag ser någon annan framför mig och tycker nog överhuvudtaget det är jobbigt. Men det kanske kan bli bra igen?

Jag vet inte vad jag vill...allt känns mest bara sorgligt!
    Jag vill ju leva mitt lilla kärnfamiljsliv, inte känna så här och för en kvinna...som också är gift.

• Fru U

Har ert sexliv varit bättre?

Oavsett så är jag övertygad om att det kan bli bättre om man jobbar på det.

Ville mest få fram att du inte helt plötsligt kommit fram till att du är lesbisk utan eventuellt bisexuell

Vill du leva med din man så får du försöka glömma henne som något annat än en vän

Anonym (Ledsen) skrev 2008-11-12 22:06:21 följande:
    åhhh...jag tycker mycket om min man, men tycker om är nog rätt ord. Sexlivet är väl inte det bästa, jag ser någon annan framför mig och tycker nog överhuvudtaget det är jobbigt. Men det kanske kan bli bra igen?Jag vet inte vad jag vill...allt känns mest bara sorgligt!Jag vill ju leva mitt lilla kärnfamiljsliv, inte känna så här och för en kvinna...som också är gift.
    Svaren bor i hjärtat
  • Anonym (Ledsen)

Ja, det har varit bättre än det är nu, sexlivet alltså, aldrig himlastormande, men bättre än nu!

Nej, jag är inte lesbisk, men jag tänder ju uppenbarligen på en tjej.....och ärligt så har jag nog aldrig känt ett sånt pirr i mig som jag gör bara jag ser henne.

Svar på tråden Hur kunde det bli så här...???!!!!