• Pillemajsan

ni som är mellan 20-28 år och blivit gravid

med ivf på vilket försök lyckades ni och vad hade ni för svårigheter?

• Svar på tråden ni som är mellan 20-28 år och blivit gravid
  • cuteswegirl

PCO & lyckades på första försöket.... jag e 25 & mannen 28..... 

Nu har det nog blivit våran tur! BF 090614
  • Pillemajsan

vad roligt vilken lycka!
    är jätte nervös nu att man inte ska lyckas!

cuteswegirl skrev 2008-11-11 22:52:03 följande:
    PCO & lyckades på första försöket.... jag e 25 & mannen 28..... 
  • cuteswegirl

mmm.... va jag me.... ruvartiden va hemsk!!! fy fan säger jag bara.... kastades konstant mellan hopp & förtvivlan.....

• Pillemajsan

ja usch de kan jag tänka mig men ni hade turen att lyckas på första försöket=)

Jag är lite nyfiken på ungefär när mitt bf datum skulle vara om vi lyckas nu hur räknar man ut det när man gör ivf egentligen?

cuteswegirl skrev 2008-11-11 23:05:31 följande:
    mmm.... va jag me.... ruvartiden va hemsk!!! fy fan säger jag bara.... kastades konstant mellan hopp & förtvivlan.....
  • cuteswegirl

ÄP är ägglossning.... räknar på en 28 dagars normalcykel.....

• Sootie

Hej hej,
    jag är 25 och har endo och pco, vi lyckade precis nu på våran första FET (frozen embryo transfer).
    Lycka till!

• punkiss

Jag är 26 och killen snart 31. Fick ett plus i dag efter 1 ICSI. Han har långsamma och få simmare. Jag hade även långt mellan ÄL (35 dagar) men det rättade till sig av sig självt några månader före behandlingen.

• Lilla Hönan

Jag har PCO men annars allt bra med oss, vi fick ett plus på första försökt men som sutade i MF v.5-6.
    Nu på andra försöket så lyckades vi igen och nu är jag gravid i v.25 men en livlig o sparkande bebis i magen.

Lycka till!!! Som sagt ruvartiden är hemsk, känns som mensen ska komma när som, fick till och med en blödning 2 dagar innan testdag nu sista gången. Och allt hopp skjöldes bort men ett av äggen stannade visst kvar och är nu en livlig bebis i magen ...

• IVFmamma

Vi lyckades på första ivf-försöket, jag är 26, mannen är 36 vårat problem är mannens långsamma och få simmare. Fick en dotter 21/10

• killika

här gick det också vägen första IVF-försöket. Jag är 25 o har endo (som har orsakat stopp i äggledarna) och killen är 27!

lycka till

Svar på tråden ni som är mellan 20-28 år och blivit gravid