ni som är mellan 20-28 år och blivit gravid
med ivf på vilket försök lyckades ni och vad hade ni för svårigheter?
med ivf på vilket försök lyckades ni och vad hade ni för svårigheter?
puffar
PCO & lyckades på första försöket.... jag e 25 & mannen 28.....
vad roligt vilken lycka!
är jätte nervös nu att man inte ska lyckas!
mmm.... va jag me.... ruvartiden va hemsk!!! fy fan säger jag bara.... kastades konstant mellan hopp & förtvivlan.....
ja usch de kan jag tänka mig men ni hade turen att lyckas på första försöket=)
Jag är lite nyfiken på ungefär när mitt bf datum skulle vara om vi lyckas nu hur räknar man ut det när man gör ivf egentligen?
ÄP är ägglossning.... räknar på en 28 dagars normalcykel.....
Hej hej,
jag är 25 och har endo och pco, vi lyckade precis nu på våran första FET (frozen embryo transfer).
Lycka till!
Jag är 26 och killen snart 31. Fick ett plus i dag efter 1 ICSI. Han har långsamma och få simmare. Jag hade även långt mellan ÄL (35 dagar) men det rättade till sig av sig självt några månader före behandlingen.
Jag har PCO men annars allt bra med oss, vi fick ett plus på första försökt men som sutade i MF v.5-6.
Nu på andra försöket så lyckades vi igen och nu är jag gravid i v.25 men en livlig o sparkande bebis i magen.
Lycka till!!! Som sagt ruvartiden är hemsk, känns som mensen ska komma när som, fick till och med en blödning 2 dagar innan testdag nu sista gången. Och allt hopp skjöldes bort men ett av äggen stannade visst kvar och är nu en livlig bebis i magen ...
Vi lyckades på första ivf-försöket, jag är 26, mannen är 36 vårat problem är mannens långsamma och få simmare. Fick en dotter 21/10
här gick det också vägen första IVF-försöket. Jag är 25 o har endo (som har orsakat stopp i äggledarna) och killen är 27!
lycka till