• Anonym

Killar, vad tänker ni på när ni runkar?

Tänker spinna vidare på en annan tråds tema, den om hur ofta killar runkar. I den här tråden vill jag fråga killarna om vad ni tänker på när ni runkar? Fantiserar ni om er partner eller om andra tjejer? Runkar ni till filmer, bilder eller...Ja, berätta!
    (Och precis som det ständiga tjafset om att "min kille runkar aldrig!", så kan jag nog tänka mig att det är väldigt "o-fl:igt" och politiskt inkorrekt här att inte tänka på sin partner när man runkar...fastän man "aldrig runkar".. )

• Svar på tråden Killar, vad tänker ni på när ni runkar?
  • Anonym (Krister)
    jontebula skrev 2026-01-29 11:13:57 följande:

En het milf med stora bröst

Ja, verkligen. Till exempel min svägerska eller en god vän som gärna skulle vilja ligga med mig. Jag tänker också på min fru, bland annat att vi har en extra man i sängen som gör det skönt för henne.

Och så läser jag erotiska noveller, sexchattar anonymt och kollar porrfilm.
  • Anonym (Mm)

Ändå intressant att man kan skriva en 8 sidor lång tråd om vad män tänker på när dom runkar, utan att det kommer någon Karen och anklagar TS för att vara en pervers jävel som inte hör hemma på FL.

Om det istället gällt kvinnor, så hade dessa Karens hittat hit på nolltid och gjort sitt bästa för att sabba tråden.

• Anonym (Man)
    Anonym skrev 2008-11-12 10:18:32 följande:
    Killar, vad tänker ni på när ni runkar?

Tänker spinna vidare på en annan tråds tema, den om hur ofta killar runkar. I den här tråden vill jag fråga killarna om vad ni tänker på när ni runkar? Fantiserar ni om er partner eller om andra tjejer? Runkar ni till filmer, bilder eller...Ja, berätta!
    (Och precis som det ständiga tjafset om att "min kille runkar aldrig!", så kan jag nog tänka mig att det är väldigt "o-fl:igt" och politiskt inkorrekt här att inte tänka på sin partner när man runkar...fastän man "aldrig runkar".. )

Nästan alltid att min sambo ligger med någon annan. Det är min go to fantasi när jag runkar. 

• Anonym (Äkta mannen)
    Anonym (Man) skrev 2026-01-29 19:38:03 följande:

Nästan alltid att min sambo ligger med någon annan. Det är min go to fantasi när jag runkar. 

Samma här! Så mycket hon har varit med om i fantasin 😊 sen gör de ju inte saken sämre att en del blivit verklighet...
  • Anonym (Mmmmmmm)
    Anonym skrev 2008-11-12 11:11:28 följande:

vadå..rakade fittor e väl inge fel å tänka på...
    jag tänker inte på min man när jag håller på att få det eller när jag onanerar gör ni tjejer de?
    ja alla tänker vi väl på olika saker men de e sällan jag har hört någon tänka på sin partner=)
    ha ha men de finns ju dom som gör det=) jo ibland gör ja de men inte ofta kan ja lova..å jag föväntar mig inte att han skall tänka på mig men lite skoj skulle de vara å gå in i huvet å få se va han tänker=)

Hihi jag vet att i morse så onanerade min älskade kvinna och fantiserade om att hon blev tagen av mina arbetskompisar. Det är speciellt två av dom som hon är extra nyfiken på då hon misstänker att dom är välutrustade. 

Hon brukar skicka video på sig då och berätta vad hon fantiserar om då hon vet att jag uppskattar det men mest av allt önskar hon att någon av dom råkar se videon. 

Jag och min flickvän har ett distansförhållande och ett bra sätt att hålla glöden levande är att prata med varandra om sina onani fantasier. 

• Anonym (Man 40+)

Konstigt att så många kommentarer får tummen ner, är det inte meningen att svara på frågan från sin egna synvinkel.

Då kanske fler vågar svara lite mer ärligt, och andra kanske ser hur det ser ut för andra och behöver inte käna sig så ensamma.

Varför inte bara acceptera att alla är olika och tycker olika utan att vara otrevliga och börja argumentera.

Jag är man 40+, gift sedan många år tillbaka med en fru som har en kronisk sjukdom sedan 15 år tillbaka i tiden och har inte längre samma sexlust som tidigare...

För min personliga del så går mina fantasier till andra karaktärer än min fru när det är sex som jag vet att hon inte gillar, ofta huvudlösa karaktärer med den kroppen som jag önskar för stunden.

Vid andra tillfällen så använder jag min fru som huvudkaraktär...

I mitt fall då det är en sjukdom med i bilden så kan man inte alltid få ut det man önskar, eller t.o.m det hon önskar och då får man tillfredsställa sig själv med dem tankarna i huvudet.

Detta blir då en slags kompensation för en själv utan att sätta press på sin partner, och på sådant vis klarar man också att kämpa sig genom de tuffare perioderna.

• Anonym (Krister)
    Anonym (Man 40+) skrev 2026-02-03 12:55:13 följande:

Konstigt att så många kommentarer får tummen ner, är det inte meningen att svara på frågan från sin egna synvinkel.

Då kanske fler vågar svara lite mer ärligt, och andra kanske ser hur det ser ut för andra och behöver inte käna sig så ensamma.

Varför inte bara acceptera att alla är olika och tycker olika utan att vara otrevliga och börja argumentera.

Jag är man 40+, gift sedan många år tillbaka med en fru som har en kronisk sjukdom sedan 15 år tillbaka i tiden och har inte längre samma sexlust som tidigare...

För min personliga del så går mina fantasier till andra karaktärer än min fru när det är sex som jag vet att hon inte gillar, ofta huvudlösa karaktärer med den kroppen som jag önskar för stunden.

Vid andra tillfällen så använder jag min fru som huvudkaraktär...

I mitt fall då det är en sjukdom med i bilden så kan man inte alltid få ut det man önskar, eller t.o.m det hon önskar och då får man tillfredsställa sig själv med dem tankarna i huvudet.

Detta blir då en slags kompensation för en själv utan att sätta press på sin partner, och på sådant vis klarar man också att kämpa sig genom de tuffare perioderna.

Skönt att du har hittat sätt att njuta trots fruns sjukdom. Min fru hade cancer och fick strålning i underlivet, vilket gör det mindre skönt med penetration. Så hon "ransonerar" det, men vi har skönt på andra sätt. Och vi tar båda ansvar för att vi ska ha den där ultimata närheten.
  • Amadeus2

oftast kvinnor man mött på jobbet som haft något extra
    när jag var yngre även min lillasyster bara en styvsyster men iallafall. Är väl det att i fantasin är allt tillåtet men kommer förmodligen aldrig att hända, är som en porrfilm inte på riktigt. Kanske börjar med någon kvinna sedan är det kön och kanske bröst ingen speciell kvinna.
    Även en del kändisar tex Pernilla Wahlgren och Tina Nordström är två favoriter. En del sjuka fantasier men är just det bara fantasier. 

• Anonym (Visuell)

(Svarar på trådstarten. Har inte hunnit läsa inläggen.)

Är väl mest visuell, men det händer att jag läser porrnoveller för inspiration.
    Porrsurfar ofta när jag runkar. Mest videos men också foton (gillar inte GIF loopar).
    Inriktning och intresse kan skifta över tid, efter humör, eller pga någon senare upplevelse.
    Ofta finns ett samband till min sambo i mina tankar och fantasier.
    Men ibland kan det handla om något, eller någon, men aldrig om någon person i verkliga livet (men min sambo, som ganska många kvinnor?, onanerar ofta till tankar och fantasier om en riktig person.)
    Nu kollar jag mycket interracial, söker t ex på wife and BBC, Stag/Vixen, Hotwife, i samband med interracial eller BBC, ofta blond milf, blond mature, och liknande saker på det temat, för att få upp videos som påminner om min sambo. Är klart  inspirerad av min sambos och våra upplevelser under senare tid.
    Har också en del eget inspelat material från just sådana upplevelser, som jag gillar att titta på då och då, för att minnas och som inspiration, när jag runkar.
    Ser fram mot våra nya äventyr när vi reser utomlands igen, skapa nya minnen och kanske nya inspelningar, när våren och sommaren kommer.

• Anonym (Hj)

Runkar bara till kvinnor 65+. Jag är 40.

• Skånewanker

Oftast inget alls faktisk. Blir till något klipp på utvalda siter, gärna Oldje, Stepmom eller liknande. 

Svar på tråden Killar, vad tänker ni på när ni runkar?