• Anonym

Killar, vad tänker ni på när ni runkar?

Tänker spinna vidare på en annan tråds tema, den om hur ofta killar runkar. I den här tråden vill jag fråga killarna om vad ni tänker på när ni runkar? Fantiserar ni om er partner eller om andra tjejer? Runkar ni till filmer, bilder eller...Ja, berätta!
    (Och precis som det ständiga tjafset om att "min kille runkar aldrig!", så kan jag nog tänka mig att det är väldigt "o-fl:igt" och politiskt inkorrekt här att inte tänka på sin partner när man runkar...fastän man "aldrig runkar".. )

• Svar på tråden Killar, vad tänker ni på när ni runkar?
  • Anonym (yes!)

35-40 skulle de ju stå :9

• Anonym (tjej)
    Svar på #68
    härligt att höra att det finns killar som tänker så!! önskar att min gjorde det, kan inte tänka mig att han gör det :/
  • Anonym (yes!)

Typ hela tiden är så surt att man inte får uppleva de!

• Anonym

Kul att tråden lever vidare! Inga händer på täcket,killar! keep up the good work!

• Anonym (ex)

Mitt ex...ja har fortfarande nakenbilder på henne...

• Anonym (Kille)

Jag tänker på fitta just nu. Tänker på två kvinnor att de har en fitta mellan benen, skulle vilja se den på dom.

• War

Alla kåta kvinns här på FL förstås.

• Anonym (Kille 18)

Har nyss runkat tänker för det mesta på lite äldre kvinnor med stora bröst gör mig vrålkåt 

• Anonym (Krister)
    jontebula skrev 2026-01-29 11:13:57 följande:

En het milf med stora bröst

Ja, verkligen. Till exempel min svägerska eller en god vän som gärna skulle vilja ligga med mig. Jag tänker också på min fru, bland annat att vi har en extra man i sängen som gör det skönt för henne.

Och så läser jag erotiska noveller, sexchattar anonymt och kollar porrfilm.
  • Anonym (Mm)

Ändå intressant att man kan skriva en 8 sidor lång tråd om vad män tänker på när dom runkar, utan att det kommer någon Karen och anklagar TS för att vara en pervers jävel som inte hör hemma på FL.

Om det istället gällt kvinnor, så hade dessa Karens hittat hit på nolltid och gjort sitt bästa för att sabba tråden.

• Anonym (Man)
    Anonym skrev 2008-11-12 10:18:32 följande:
    Killar, vad tänker ni på när ni runkar?

Tänker spinna vidare på en annan tråds tema, den om hur ofta killar runkar. I den här tråden vill jag fråga killarna om vad ni tänker på när ni runkar? Fantiserar ni om er partner eller om andra tjejer? Runkar ni till filmer, bilder eller...Ja, berätta!
    (Och precis som det ständiga tjafset om att "min kille runkar aldrig!", så kan jag nog tänka mig att det är väldigt "o-fl:igt" och politiskt inkorrekt här att inte tänka på sin partner när man runkar...fastän man "aldrig runkar".. )

Nästan alltid att min sambo ligger med någon annan. Det är min go to fantasi när jag runkar. 

• Anonym (Äkta mannen)
    Anonym (Man) skrev 2026-01-29 19:38:03 följande:

Nästan alltid att min sambo ligger med någon annan. Det är min go to fantasi när jag runkar. 

Samma här! Så mycket hon har varit med om i fantasin 😊 sen gör de ju inte saken sämre att en del blivit verklighet...
  • Anonym (Mmmmmmm)
    Anonym skrev 2008-11-12 11:11:28 följande:

vadå..rakade fittor e väl inge fel å tänka på...
    jag tänker inte på min man när jag håller på att få det eller när jag onanerar gör ni tjejer de?
    ja alla tänker vi väl på olika saker men de e sällan jag har hört någon tänka på sin partner=)
    ha ha men de finns ju dom som gör det=) jo ibland gör ja de men inte ofta kan ja lova..å jag föväntar mig inte att han skall tänka på mig men lite skoj skulle de vara å gå in i huvet å få se va han tänker=)

Hihi jag vet att i morse så onanerade min älskade kvinna och fantiserade om att hon blev tagen av mina arbetskompisar. Det är speciellt två av dom som hon är extra nyfiken på då hon misstänker att dom är välutrustade. 

Hon brukar skicka video på sig då och berätta vad hon fantiserar om då hon vet att jag uppskattar det men mest av allt önskar hon att någon av dom råkar se videon. 

Jag och min flickvän har ett distansförhållande och ett bra sätt att hålla glöden levande är att prata med varandra om sina onani fantasier. 

Svar på tråden Killar, vad tänker ni på när ni runkar?