• emmokka

Kan nån se om foton lagts in i mitt fotogalleri?

Har lagt in foton på mitt galleri, men syns dom???

• Svar på tråden Kan nån se om foton lagts in i mitt fotogalleri?
  • skorpionen80

Nej, ditt galleri syns med det är tomt.

• Okaa san

ser inget.

skorpionen80 skrev 2008-11-13 12:11:57 följande:
    Nej, ditt galleri syns med det är tomt.
    Life i fragile
  • Dimitra

Nej, de gör de inte. Kan du se dem själv? Om inte så är de inte uppladdade alls.

The Dimitra universe.
  • emmokka

nä, kan inte se dom, grr Jag har varit inne i mina inställningar och bockat för bild galleriet
    Jag får prova igen, tack för ni kolla:)

• Georgii

Vet du! jag hade samma problem som dig, mitt problem var att mina bilder var förstora, därför lades dom inte upp..

• Okaa san

du kanske ska kolla så att bildenra du lägger upp har rätt format, jpg och allt de..

emmokka skrev 2008-11-13 12:13:30 följande:
    nä, kan inte se dom, grr Jag har varit inne i mina inställningar och bockat för bild galleriet Jag får prova igen, tack för ni kolla:)
    Life i fragile
  • Dimitra
    emmokka skrev 2008-11-13 12:13:30 följande:
    nä, kan inte se dom, grr Jag har varit inne i mina inställningar och bockat för bild galleriet Jag får prova igen, tack för ni kolla:)
    Uppfyller de kriterierna för att kunna läggas i galleriet?

Bilden får inte överstiga 600 pixels på bredd eller höjd Filstorleken får inte vara mer än 2Mb Måste också vara i formatet JPG, PNG eller GIF
    The Dimitra universe.
  • emmokka

aha, de kanske är förstora, jpg är det, men får testa för 511 gången då, hehe

• emmokka

Vet ni va, jag ger upp för denna gång, får nog kolla upp detta senare, men tack för alla tips:)

• emmokka

Jihoooo, jag har lyckats sätta in bilder i galleriet:) (är fruktansvärt dålig på hur vissa saker på datorn funkar)
    Tac för alla tips!!!

• Dimitra
    emmokka skrev 2008-11-14 14:56:36 följande:
    Jihoooo, jag har lyckats sätta in bilder i galleriet:) (är fruktansvärt dålig på hur vissa saker på datorn funkar)
    Tac för alla tips!!!
    Bra gjort!
    The Dimitra universe.
Svar på tråden Kan nån se om foton lagts in i mitt fotogalleri?