• Pillemajsan

när börja era symtom komma?

När börja era grav symotm att dyka upp efter en ivf?och vad hade ni för symotm

• Svar på tråden när börja era symtom komma?
  • Godisråttan81

Hej!
    Jag började må "konstigt" ruvardag 11 ungefär. Som svag mensvärk å bubblig i magen. Rapade väldigt mycket oxå...

• fru2006

Jag fick som typ mensverk jättetidigt. Typ några dagar efter äl. Och en svag molvärk håller fortarande i sej (v6+6).

Fick även ömma bröst väldigt tidigt, men det är svårt att avgöra om det berodde på vaggisarna (progesteronet) eller pga graviditet. Lite bidrag från båda kanske.

• Lovergirl80

Känner som dig.
    Hade ÄL för 5 dagar sen och känner lite molande mensvärk till och från.
    Önkskar ett plus så in i vassen efter 4

fru2006 skrev 2008-11-18 15:15:55 följande:
    Jag fick som typ mensverk jättetidigt. Typ några dagar efter äl. Och en svag molvärk håller fortarande i sej (v6+6). Fick även ömma bröst väldigt tidigt, men det är svårt att avgöra om det berodde på vaggisarna (progesteronet) eller pga graviditet. Lite bidrag från båda kanske.
  • Lovergirl80

Känner som dig.Hade ÄL för 5 dagar sen och känner lite molande mensvärk till och från.Önkskar ett plus så in i vassen efter 4½ års väntan.
    GRATTIS...

• Bellis77

började känna i brösten för ett par dagar sedan, då hade jag ruvat i ca 14 dagar, har också känt av lite illamående efter jag ätit.

ღღღ Mamma till underbara Melanie men längtar efter ett syskon ღღღ
Svar på tråden när börja era symtom komma?