• Goklumpen

Börjat med Pergo idag, någon som vill följas åt?

Hej!

Jag är 27 år och har försökt att bli med barn i 1½ år. Vi har gjort en utredning och den visade att jag inte har ägglossning varje månad. Så idag (14/11) har jag börjat äta Pergotime.

Undrade om det var någon annan som börjat med det i dagarna och som vill att vi ska följas åt?

• Svar på tråden Börjat med Pergo idag, någon som vill följas åt?
  • lucki

Hej.
    Jag fick min mens idag o börjar därför min pergokur på torsdags.
    Kanske kan vi följas åt.
    Jag har blivit gravid två gånger med hjälp av Pergotime o två gånger därimellan.
    Dessvärre har alla dessa slutat i missfall.

Hoppat är ju det sista som överger en tror jag...så nu försöker vi igen.

Är 34 år har tre barn sedan tidigare. Ett barn med hjälp av IVF o de andra har kommit till på "naturlig" väg. Jag ville igentligen ha tre barn tätt, men det ville inte naturen. Så jag har fem år mellan mina älsklingar.
    Min minsta blir fyra år nu i veckan. Nu har vi jobbat på en liten fyra sedan maj2005. Har efter missfallsutredningen nu fått veta att jag har PCO.

Hoppas att vi snart ska få en liten som vill flytta in.

• Goklumpen

Har hört talas om PCO men är inte så inläst på det.

Ja man har drömmar och tankar om hur det ska vara och bli, men det blir inte riktigt så.
    Jag trodde att jag skulle ha ganska lätt för att bli gravid men så var det inte. Kan ibland bli irriterad på dom som säger att det löser sig nog. Fattar dom inte att vi ville att det helst skulle ha löst sig för 1 år sen.

Men som du säger så är ju hoppet det sista som lämnar en. Jag är helt säker på att jag och min sambo kommer att få vårt älskade bar tillslut, sen att vägen dit känns lång och oerhört jobbig det får vi väl ta.

Hoppas!!!

Svar på tråden Börjat med Pergo idag, någon som vill följas åt?