• Anonym (vad nu?)

Hon är så nygg...

...snabbköpskassörskan, i kvarteret där jag bor... Ja, hon är rödhårig och jag tycker att hon är så läcker! Jag tänker att om jag vore kille så skulle jag bli kär i henne för hon har hes röst, stora, blå ögon, hon är sexig. Jag gillar ju killar! Men denna tjej är så... cool, tuff! Är jag bi eller vadå??

• Svar på tråden Hon är så nygg...
  • Skutt

Tja...det kan du ju bara själva ta reda på...
    Lycka till.
    Kram Skutt

• juliariiel

Jag gillar också våran kassörska :)))) Hon är såååå speciell för mig. Jag märker att hon tittar på mig med intresse...Såg att hon hade flera barn, det har jag med! Längtar att träffa henne, synd att hon jobbar inte så ofta. Nästa gång ska försöka "skicka" signaler till henne att jag gillar henne. Rekomenderar samma sak till dig. Vem bryr sig vilken läggning hon har och vad ska hon tänka? Jag i alla fall vet vem jag är och vad jag vill, och därför kommer hon att få se detta. Kanske har jag tur och mina känslor blir besvarat:)

• Anonym

TS: ja du är uppenbarligen bisexuell, vad nu det måste innebära. Man behöver ju inte ha haft sex ett visst antal gånger för att räknas. Du tycker hon är läcker, njut av det då :)

Var glad att du inte uppfostrats till att ha total spärr mot homosexuella tankar, för då hade du bara förträngt det och mått dåligt.

Svar på tråden Hon är så nygg...