• monella

Ngn som bor i Dubai??

Vår familj flyttar till Dubai i början av nästa år...kan inte vänta ska bli såå underbart. Har varit här många gånger (är i Dubai nu) Min mans syster bor här redan å min mamma å mormor ska oxå flytta så småning om. Undrar bara om det är fler som bor här??

• Svar på tråden Ngn som bor i Dubai??
  • Duckan74

Wow, hela släkten flyttar! Har alla fått jobb där?
    Jag bor inte där, men har också besökt Dubai då min kusin bor där. Hon lärde känna massa svenskar väldigt fort och det lär du också göra.
    Var ska ni bo?

• monella

Hr inte bestämt än åller på å kollar nu finns så många fantastiska ställen att bo med barn på här. vart bor in kusin?

• Duckan74

De har bott i Silicon Oasis (Emirates egna område för piloter) men flyttar till Palm-ön efter jul.

• New mum

oj..jag skulle ocksåilja flytta dit...har du fått jobb där? kan man söka jobb där? hur gör man?någon hemsida?

• Zamna

Jag vill ocksa flytta dit! Min mans bror med familj bor dar......later saaaaa lockande att bo dar!

• Pemba

Hej,

Vår lilla familj har precis flyttat till Dubai! Vi bor just nu i Dubai Marina, men kommer så småning om att leta hus i Umm Sequim. Monella: -hör gärna av dig när du kommer ner!
    Allt gott, Pemba.

• pussinuss

Hej hej! Jag och min sambo har bott i Dubai i snart 5 ar! Och ska jag vara helt arlig sa gar vi i tankarna pa att flytta till Sverige nar vi ska ha familj.
    Ar ju saaa dyrt med dagis och skola har! Huvva mig!

Svar på tråden Ngn som bor i Dubai??