• denfina1

Är det dumt att gå på Öppna förskolan med 4 månaders trots virus och basillusker.

Är det dumt att gå på Öppna förskolan med 4 månaders trots virus och basillusker.

• Svar på tråden Är det dumt att gå på Öppna förskolan med 4 månaders trots virus och basillusker.
  • Eisa

vem har virus och basillusker? Ditt barn eller de andra?

• denfina1

Andras barn då min bebis är frisk

• Eisa

Jo men det är klart du ska gå dit. Ingen idé att skydda honom från världen. Han ska ändå in i den snart. Barnen skall härdas!

Många går ju till ÖF redan när barnen är 2-3 veckor.

• Stargirl

Ja jag skulle inte gå.

*~Bugaboo RULES~*
  • caspersmamma 08

Jag går på öppna förskolan med min son har gjort det sen han var 6v och han har inte varit sjuk
    Jag går dom dagarna då det är barn upp till 1år som får vara där

• Lisa1976

Hellre att gå dit och riskera att få lite smittor än att gå hemma ensam. Det är kul och bra för barnen att träffa andra barn och aktiveras!

• JeanneDArc

Är det nåt särskilt som går eller? har det tex varit vattkoppor kanske man inte vill gå dit med en så pass liten menar jag. Annars kan ju förkylningar likaväl smitta på ica eller på bussen. Klart du måste få lov att träffa människor!

• Nejjah

På öppna förskolan vid mig har dme två dagar i veckan som enbart är till för de minsta babysarna. =)Det kanske känns lite bättre när alla är på samma nivå =)

Om man tycker det är fel att gå till öppna förskolan så tidigt ska man ju heller inte vara i kontakt med andra barn och människor hemma heller ;)

Gå du med gott samvete =)

Svar på tråden Är det dumt att gå på Öppna förskolan med 4 månaders trots virus och basillusker.