• Pillemajsan

här har ni en nyfiken ruvare

som har lite frågor till er som blivit gravida genom ivf.

1. Hur gammal var du när du gjorde ivf?
    2. På vilket försök lyckades ni?
    3. Vilka gravsymtom hade ni och när kom dom?
    4. På vilken dag testa ni plus?

• Svar på tråden här har ni en nyfiken ruvare
  • fru2006

1. 31
    2. Lyckades på första försöket
    3. Mensvärk väldigt tidigt, törst o lite illamående kom i v7
    4. Hade testdag 18 (och jag jag lyckades hålla mej till den dagen )

• Lilla Hönan

1. 26
    2. Lyckades på första men blev mf i v.5-6, lyckades på andra gravid nu i v.25
    3. Känndes som mensen skulle komma när som, började må illa i v.8, spännde mycket (ont) i magen väldigt tidigt typ v.5.
    4: Hade testdag dag 12 med blodprov, men testade hemma med CB dag 11 som visade ett svagt svagt plus.

Lycka till!!!!

• Pillemajsan

då är vi lika gamla då=) hoppas man har turen att plussa nu på första, måste fråga om ni hade några svårigheter

Lilla Hönan skrev 2008-11-20 10:58:57 följande:

1. 262. Lyckades på första men blev mf i v.5-6, lyckades på andra gravid nu i v.25 3. Känndes som mensen skulle komma när som, började må illa i v.8, spännde mycket (ont) i magen väldigt tidigt typ v.5.4: Hade testdag dag 12 med blodprov, men testade hemma med CB dag 11 som visade ett svagt svagt plus.Lycka till!!!!
  • Lilla Hönan

Jag har pcco det var det ända, vi hade försökt själva i ca2-3 år innan vi fick hjälp, först så testade vi 3 st inseminationer men dom lyckades ju inte.

• fru smurf

1. 30 år
    2. Fick äntligen ett pluss efter två IVF försök
    3. mensvärk + att mina annars ganska nätta bröst plötsligt platsade i playboy
    4. Vi hade testdag ruvardag 14 och jag höll mig ända tills dess...låååång väntan!!

Lycka till!!!

• IVFmamma

Jag svarar här oxå...

1. Jag var 25 när själva ivf gjordes men han fylla 26 innan min dotter kom

2. Lyckades på första IVFen

3. Jag fick ömma bröst, brunare och stötte vårtgårdar och större bröstvårtor och dessa symtom kom på ca. RD8-10

4. jag tjuvtestade på RD 14 och fick ett svagt +

• Sootie

1, 25år
    2, Första FET (frozen embryo transfer) gjorde dessför innan en avbruten ivf pga överstimulering och en ivf med neg. resultat.
    3, lite yr omkring rd 7 och framåt, en stor blödning rd 8.
    4, Tjuvtest rd 9 neg. Tjuvtest rd 15 svagt svagt svagt plus. Tjuvtest cb.digital rd 16, gravid.

Lycka till!

Svar på tråden här har ni en nyfiken ruvare