Vi tjejer som har ett hetroförhållande men vill ha/har en tjej vid sidan om
Detta är min dröm. Min kille ställer upp. jag vill höra andras berättelser. Funkar det. Kan man ha ett normalt förhållande då man har en tjej vid sidan om.
Detta är min dröm. Min kille ställer upp. jag vill höra andras berättelser. Funkar det. Kan man ha ett normalt förhållande då man har en tjej vid sidan om.
Vet inte om man kan, men om båda är med på det så finns väl inga hinder.
Min man kan tänka sig att dela mig med en annan man, så länge han får vara med!
Visst borde det fungera om ni båda vill!
Jag och min sambo har varit tillsammans lite mera än 6 år nu. Och jag har sex med tjejer ensammen, och min sambo, han vet om det och tycker att det är helt ok. Hade det inte varit tack vare honom hade jag aldrig vågat pröva ha sex med en tjej. Och han får ju mysa med en kille om han vill, dock har han inte prövat ännu men. Vi ser det inte som otrohet eller något problem då det inte är med det motsatta könet, och ingen svartsjuka eller avundsjuka finns i bilden. Så rent sexmässigt vet jag att det funkar. Lycka till! Kram.
Händer det i verkligeheten???
Hur tar man kontakt? Hur blir det så bra?
Svar till " Anonym " : Menar du hur man tar kontakt med tjejer? Det finns både qx,ix och sylvia som du kan söka tjejer på, finns nog flera sidor oxå. Dom jag har träffat har jag hittat på qx och ix. Har du bara en sambo/man som litar på dig och tycker att det är okej så är det bara tuta och köra
min sambo hade gärna fått ha en "flickvän" bara jag visste om det.
tror hon är nyfiken men vågar inte prova
Jag är bi. har haft ett förhållande med min sambo i 7 år.
han har inget imot att jag är med andra tjejer. Berättar jag det sedan för honom blir han över lycklig.
Tuvär har jag bara hånglat med tjejer på fester.
Är lite blyg så jag vågar lixom inte föreslå en tjej mer (även om man många gånger vill).
Min karl skulle bli överlycklig om vi tog med en annan tjej..
Jag själv är bi och har haft sex med flera ggr med andra tjejer...han vet om det och det gör att han ÄNNU mer vill...
Det viktiga är att komma ihåg, är att man är klart överrens om man ska ha med en till, vad som kan hända efteråt, vet man bara då.
Man måste vara införstådd med att det kan ställa till problem, har även erfarenhet av det,
Killen jag va tillsammans med då, föll för den andra tjejen och hade ett sexförhållande med henne utan min vetskap...
Känner du och din partner varanda väl och vet vart ni har varandra, tillit och respekt är A och O i detta...då ska ni inte tveka!!
Sätt er tillsammans och sök på nätet, det är ett elternativ, lär och känna någon innan, prata på mail, MSN och telefon, ni kanske även kan träffa någon på krogen..
Kan vara problem att träffa någon som man känner, din bästa vän, (bästa vännen var det min dåvarande kille hade sexförhållande med) eller någon annan bekant....men det kan även vara en positiv upplevelse...
Det är en härlig upplevelse och jag lovar.....ni kommer få en fantastisk upplevelse..
Våga prova!!....:)
Jag rekomenderar er verkligen, ni som tvekar. Ta steget!!! Det är väldigt mycket bättre med en tjej än med en kille :-P