• Anonym (<3)

Jag har träffat min flickvän genom FL! Tack FL för att ni finns *ler*

Det är super nytt och vi vill inte gå ut med det ännu till allmänheten och våra barn.
    När jag lyssnar på låten "Nån som du" med Sonja Alden tänker jag på henne.
    När hon är redo kommer vi släppa bomben.

Puss älskling!

• Svar på tråden Jag har träffat min flickvän genom FL! Tack FL för att ni finns *ler*
  • Anonym (?)

Så länge du är ute och svirar men kniper om nya händelser? Vad exakt innebär det? Ligga med andra tjejer eller bara att festa?? Har svårt att se "tjejen" tycker att det är ok om så är fallet.

• Anonym (?)

Med fallet menar jag givetvis andra tjejer, inte festandet

• Licens To Kiss

Hehe nu har du nåt och lyssna på när du kommer hem från jobbet!

Är: Gay, Tjej, Mamma och Partner.
  • Licens To Kiss
    Anonym (?) skrev 2009-02-21 17:31:17 följande:
    Så länge du är ute och svirar men kniper om nya händelser? Vad exakt innebär det? Ligga med andra tjejer eller bara att festa?? Har svårt att se "tjejen" tycker att det är ok om så är fallet.
    Vaddå är du intresserad? haha
  • Anonym (?)

Nej, bara nyfiken på vad du menar?

• Licens To Kiss
    Anonym (?) skrev 2009-02-21 17:54:17 följande:
    Nej, bara nyfiken på vad du menar?
    Bra de!
  • Licens To Kiss

Att vara nyfiken alltså. De ska man vara.

• smurfis75

Tänk att man har missat den här tråden

Sammanträffande då jag pratade med min vän idag , Anonym (tjejen) och hon berättade om detta, så snubblar man över tråden samma dag

Vill bara önska er lycka till, Himmelkropp, du har gjort ett kap

Ståplats på Ullevi 8/8 och Gold Circle 9/8
  • Licens To Kiss
    smurfis75 skrev 2009-02-21 19:16:08 följande:
    Tänk att man har missat den här tråden Sammanträffande då jag pratade med min vän idag , Anonym (tjejen) och hon berättade om detta, så snubblar man över tråden samma dag Vill bara önska er lycka till, Himmelkropp, du har gjort ett kap
    Tack!!
  • mjukisvicki

min tur då!! jag är då Anonym (tjejen)
    nyss hemmkommen från jobbet så inte sett vad min underbara flickvän har skrivit ännu. visste att hon skulle skriva men inte vad.

våran uppgörelse kan verka konsigt för andra. men jag är ingen svartsjuk person och kommer aldrig att bli det heller. så länge jag vet att det är mig hon vill ha så bryr jag mig inte så mycket om resten. än så länge. i denna fas av vårat förhållande. vad som händer sen får vi se. men just nu känns det rätt. och jag vet att jag vill leva med henne och det är det som betyder mest.

jag har blivit tilldelad en stor dos av tålamod och tack och lov för det.

nej nu är det sängen för mig. har jobbat hela natten.

• Licens To Kiss
    mjukisvicki skrev 2009-02-22 05:14:11 följande:
    min tur då!! jag är då Anonym (tjejen) nyss hemmkommen från jobbet så inte sett vad min underbara flickvän har skrivit ännu. visste att hon skulle skriva men inte vad. våran uppgörelse kan verka konsigt för andra. men jag är ingen svartsjuk person och kommer aldrig att bli det heller. så länge jag vet att det är mig hon vill ha så bryr jag mig inte så mycket om resten. än så länge. i denna fas av vårat förhållande. vad som händer sen får vi se. men just nu känns det rätt. och jag vet att jag vill leva med henne och det är det som betyder mest. jag har blivit tilldelad en stor dos av tålamod och tack och lov för det. nej nu är det sängen för mig. har jobbat hela natten.
    Hej älskling! {#lang_emotions_heart}
  • älg

Grattis till er två, more looove till folket

*Välkmna ut ur gaderoben* , kul o se er

• Licens To Kiss
    älg skrev 2009-02-22 11:32:28 följande:
    Grattis till er två, more looove till folket *Välkmna ut ur gaderoben* , kul o se er
    *hihi* Tackar.
  • mjukisvicki

älg skrev 2009-02-22 11:32:28 följande:

Grattis till er två, more looove till folket *Välkmna ut ur gaderoben* , kul o se er
    tack. känns rätt bra
  • mjukisvicki
    Svar på #102
    Himmelkropp skrev 2009-02-22 11:16:17 följande:
    Hej älskling!
    Puss!!!
  • Licens To Kiss

Snart stängs tråden. Vi har avslöjat oss. Har varit mysigt med den här tråden men nu så ska vi inte dela med oss av våra liv mer i den här tråden så den får stängas. Kul med alla nyfikna och alla inlägg.

Tack för oss! Vi ses.

Svar på tråden Jag har träffat min flickvän genom FL! Tack FL för att ni finns *ler*