Ljudligt Bubbel och gaser i magen kan det vara ett tecken?
Hej tjejer!
Jag är redan deppig..... 6 dar efter ÄL och är säker på att det inte blivit nåt den här gången heller (7e försöket).
Med min dotter blev jag gravid på första försöket och fick rejäl mensvärk bara 2 dar efter ÄL samt yrsel....
Nu har jag inga symtom alls som liknar det
Hoppas o vill så gärna inte ge upp hoppet men det känns som det är omöjligt den här gången.
Därför så vill jag veta om någon haft rejält med bubbel o gaser i magen och att ni sen plussat? Vill gärna få upp lite hopp så jag slipper deppa så lååångt innan BIM.
Det började alla fall i torsdags (2-3dar efter ÄL) med bubbel som eeekade på hela kontoret (i nedre delen av magen), allltså inte dålig i magen alls. Dagen efter fortsatte det likadant med ljuuudligt bubblande. sen har fredagen, lördagen bestått av det närmaste hysteriskt med gaser.... :-S har aldrig vart med om liknande!? Det var liknande så som jag brukar få i samband med mens (kanske nån mer som känner igen sej?)men mycket mycket mycket mer!
Igår var det sen lungt i magen men i dag har det börjar bubbla igen......sådär så det går att trycka på en bubbla med fingret.... Jag vet ju att magen blir lite konstig och får fart efter ÄL då progesteronet påverkar tarmarna och muskelvävnad...men såhär har jag inte haft.
Så nu hoppas jag att nån som är gravid kan ge mej lite liiite hopp att det kan vara nåt.