• tantgrön

Vi som börjar med sprutor nu, (December)

Ja då var det äntligen dags. Jag ska äta provera nu i 10dagar för att få mens sen ska jag börja med pugeron. Ska bli kul fast jag är jätte nervös och vågar inte riktigt tro att det ska kunna ge oss ett barn.. Har pratat med många underbara människor här på FL, men nu tänkte jag hitta någon som ska börja ungefär sammtidigt med sprutor som jag. Så finns det någon där ute skriv en rad!!

Kram

• Svar på tråden Vi som börjar med sprutor nu, (December)
  • pernilla1972

kan man ta puregon kl 19 varje kväll istället för 21 för jag tar min sista isulinspruta för kvällen då är onödigt att sticka sig flera gånger ju.

• tantgrön
    Svar på #41
    Är nog helt ok att du tar dem kl 19..

Man börjar alltid med pergotime för att det är enklare, och tar srputor om pergotime inte fungerar..

Lycka till
  • tantgrön

Tantgrön:
    Puregonstart 6/12
    Vul 12/12, 18/12, 22/12
    Ovitelle 22/12
    BIM 6/01 = GRAVID
    Bf 14 sep

Bibomika:
    Gonal-f start 24/11
    Vul 28/12 2/12 5/12 (tror jag att det var)
    Ovitelle 9/12
    BIM 21/12 = GRAVID
    Bf 27 aug

Känns helt sjukt men jag har ännu inte fått någon mens och testerna visar posetivt, så jag är nog gravid även om jag inte har förstått det helt ännu

• Treasures

Grattis tantgrön, kikade in här trots att jag själv inte tar sprutor än....

Varför är det så svårt?
  • bimbomika

När skall du testa om det lyckades tantgrön????
    håller tummarna att du är gravid =)

Är som sagt då gravid men e livrätt för att jag skall få missfall=(

Hur går de för er andra???

• tantgrön

Nä jag har ju fått flera posetiva test så jag är gravid men lite nervös för att allt ska gå bra men den 28:onde ska jag in på ultraljud ska bli så spännande vilken vecka är du i?
    kram

• bimbomika

jag är i vecka 10 så tiden går fort=) ultraljud har jag redan gjort och det såg bra ut men jag är övertygad om att det är två fast det bara visade en ;) ha ha två tjejer men ja jag får nog ta och ge mig för som sagt så visa det att det bara var en tjej=)

• tantgrön

Okej ja tiden går, igår var jag in på VUL v8 (7+2) hjärtat tickade var så skönt att se att allt var okej Jag ville också att det skulle vara två men vi har bara sett en också

• klarasotis

hej. jag äter provera nu för att få mens. Sen börjar jag med sprutor gonal f. Vi försöker få ett syskon till vår dotter som är 10 år nu. Henne kämpade vi för i 7 år. Hon blev till genom provrörsbefruktning. Nu ska vi försöka själva med hjälp av hormoner. Spännande!!!! Lycka till alla Ni andra.

• bimbomika

Hej hur mår ni allihopa?
    Klarasotis: det kommer att gå jätte bra...lycka till =)

Svar på tråden Vi som börjar med sprutor nu, (December)