• Anonym

Jag har sex med min bästa kompis..

Hej!

Vet inte riktigt hur jag ska börja..
    En kväll när jag var på tjejmiddag hos min bästa kompis så hade vi druckit lite väl mkt o innan vi visste ordet av så låg vi där i sängen o hade sex. Sexet är ingenting jag ångrar ÄVEN fast jag är sambo. Tvärtom nästan.. bara längtar tills jag ska få känna henne nästa gång... Är det nåt fel på mig undrar jag?! Känner mig lite vilsen på nåt vis..

• Svar på tråden Jag har sex med min bästa kompis..
  • MammaMiia88

har du en sambo? alltså vid sidan av denne tjej? då är du ju otrogen Förvånad

2007-12-06 och 2009-04-27
  • Anonym

No shit sherlock, typ :S
    Jag älskar min sambo. Han är världens bästa.. han har sagt förr i tiden att han skulle inte bry sig om jag hade sex med en kvinna. Så vet egentligen inte om detta är så ok.. känner mig bara så vilsen.. s

• Anonym

Om du tycker att det är ok för din partner att ha sex med andra, ja då ser jag inga hinder..

• Nyyfiken

men det bästa är ju bara att ni pratar med varandra. berätta för honom om vad som hänt, och är det ok för honom, så var glad!

• MammaMiia88

fråga din sambo? är det inte okej så får du ju faktiskt ta det...jag kallar det otrohet om man går bakom sin sambos rygg. vet han inget så är det otrohet..vet han o det är okej..ja då e det okej..men säger han nej så e det nej!

2007-12-06 och 2009-04-27
  • Krisselina

Prata med sambon. Vem vet, han kanske vill vara med

Lita alltid på din intuition
  • juliariiel

Du behöver inte berätta någonting till din sambo. Inte än i alla fall. Du upptäckte någonting i dig som du gillar. Det kanske kommer att leda till annat liv senare. Du är faktiskt inte gift. Dessutom han sade tidigare till dig att han kommer inte att bry sig om du skulle ha sex med en tjej. Om du ska få riktiga känslor för den tjejen, jag menar kärlek såklart, då kan man berätta om det för sin sambo, om du vill separera och prova med den som du verkligen älskar. Men om det bara sex då tycker jag det är ite värt att berätta. Vem vet han kanske också hade sex med någon annan än dig. Om det plågar dig "berätta eller inte berätta..osv" följ din bara känsla och bestäm hur du vill göra.

Svar på tråden Jag har sex med min bästa kompis..