• Ladycocos

Jösses!!!!! Massa blå streck!! ;-) Hur förstår man att det verkligen är sant??

Jag har uppenbarligen liiiite svårt att ta till mig viss icke-verbal information.. För nu har jag testat plus i en vecka (mååånga stickor blir det)

Men jag kan inte förstå att vi verkligen ska bli föräldrar!!!

Efter allt kämpande så har vi äntligen lyckats!!! (på vår första IVF) Men när förstår man??

Vi ska som tur är på VUL 18 dec, hoppas verkligen att det då finns ett litet pickande hjärta som bevis.. Jag känner ytterst lite i kroppen och mår toppen, vilket troligen bidrar till att jag har svårt att förstå..

• Svar på tråden Jösses!!!!! Massa blå streck!! ;-) Hur förstår man att det verkligen är sant??
  • vampyria2

GRATTIS

Kan bara säga hur det har varit för mig, jag har fyra barn, nummer tre tog tre år innan vi blev gravida...jag fattade inte att jag var gravid fullt ut förens den lilla låg på min mage efter förlossningen

Men UL brukar göra att man fattar det lite i vilket fall

• Vickan I

Efter kämpande lyckades vi också på första ICSI-försöket. På tisdag gå jag in i v 35 och har fortfarande inte fattad det ibland .

Grattis och stort lycka till !

Svar på tråden Jösses!!!!! Massa blå streck!! ;-) Hur förstår man att det verkligen är sant??