• Tjiing

Bästa stället att beställ julkort på?

Vart på internet är bästa och billigaste stället att beställa julkort med kort på sonen från???

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-11-30 21:32
    puff

• Svar på tråden Bästa stället att beställ julkort på?
  • caroline 1987

www.vistaprint.se

Där beställde jag ifrån idag =) Har inte jämnfört priser men jag tyckte det var billigt! Dom blev väldigt fina

• Miss Skellington

Har också beställt från vistaprint. Inte världens mest användarvänliga site, men många fina varianter på kort. Har inte fått hem dem än så jag vet inte hur slutresultatet blir, men tror nog att det ska bli bra.

• Miss Skellington

Miss Skellington skrev 2008-11-30 21:12:58 följande:

Har också beställt från vistaprint. Inte världens mest användarvänliga site, men många fina varianter på kort. Har inte fått hem dem än så jag vet inte hur slutresultatet blir, men tror nog att det ska bli bra.
    Glömde... deras priser är exkl. moms så bli inte lurad vid första anblicken. Vi beställde 30 fotokort (kollage) för drygt 200 kr.
  • caroline 1987

Miss Skellington skrev 2008-11-30 21:15:06 följande:

Miss Skellington skrev 2008-11-30 21:12:58 följande:
    Glömde... deras priser är exkl. moms så bli inte lurad vid första anblicken. Vi beställde 30 fotokort (kollage) för drygt 200 kr.
    Just det, glömde skriva.
    Jag beställde 20 julkort för 117kr
  • MrsCaroline

Fuji beställde vi ifrån.. 20 för 110 sek, tror de har en kampanj som går ut idag.

~ Världens Lyckligaste ~
  • bombombompa

Hej.
    Jag har alltid beställt från  http://www.fujidirekt.se/  och är alltid nöjd. Har inte jämfört priser på länge men jag tror de är skapliga priser där. Snabb leverans & aldrig några problem! Har nyss beställt julkort på barnen
    //S

• hejpa

beställde från extrafilm.se
    blev nöjd, de har snabb leverrans och helt ok priser. har dock inte jämfört med nåt annat ställe :)

• ängeln83

Jag beställde årets julkort ifrån www.crimson.se Tror jag betalade ungefär 130 kr för 20 kort med kuvert.
    Dom blev SÅ fina och leveransen var super snabb, fick korten dagen efter beställningen.

ø¤º°`°º¤ø,¸¸,ø¤º°LIAM°º¤ø,¸¸,ø¤º°`°º¤ø
  • saris2008

Fujifilm, 15 kort 89:-, gratis frakt var det....de blev jättefina.

• Cahjo

Jag gör egna julkort i photoshop och framkallar dem som vanliga bilder.
    Billigt och roligt med egen design.
    (Framkallning kostar från 59 öre st beroende på vilken storlek man vill ha. Frakt brukar tillkomma med ca 35 kr)

Svar på tråden Bästa stället att beställ julkort på?