Bästa stället att beställ julkort på?
Vart på internet är bästa och billigaste stället att beställa julkort med kort på sonen från???
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-11-30 21:32
puff
Vart på internet är bästa och billigaste stället att beställa julkort med kort på sonen från???
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-11-30 21:32
puff
www.vistaprint.se
Där beställde jag ifrån idag =) Har inte jämnfört priser men jag tyckte det var billigt! Dom blev väldigt fina
Har också beställt från vistaprint. Inte världens mest användarvänliga site, men många fina varianter på kort. Har inte fått hem dem än så jag vet inte hur slutresultatet blir, men tror nog att det ska bli bra.
Miss Skellington skrev 2008-11-30 21:12:58 följande:
Jag beställer alltid från http://www.fujidirekt.se/
Är jättenöjd med deras priser och kvalitet. Har just beställt julkort därifrån.
www.korthuset.se
Supersnabb leverans, betala på faktura och mycket, mycket fina bilder.
Miss Skellington skrev 2008-11-30 21:15:06 följande:
Fuji beställde vi ifrån.. 20 för 110 sek, tror de har en kampanj som går ut idag.
Hej.
Jag har alltid beställt från http://www.fujidirekt.se/ och är alltid nöjd. Har inte jämfört priser på länge men jag tror de är skapliga priser där. Snabb leverans & aldrig några problem! Har nyss beställt julkort på barnen
//S
fujidirekt.se
Beställde där ifrån för ca 2 månader sedan. Jätte fina kort, enkla och snabb leverans. Nämnde jag billigt?! Lycka till!
De allra finaste desigerna (men säkert inte billigast) tycker jag att Optimalprint.se har!
beställde från extrafilm.se
blev nöjd, de har snabb leverrans och helt ok priser. har dock inte jämfört med nåt annat ställe :)
Jag beställde årets julkort ifrån www.crimson.se Tror jag betalade ungefär 130 kr för 20 kort med kuvert.
Dom blev SÅ fina och leveransen var super snabb, fick korten dagen efter beställningen.
Fujifilm, 15 kort 89:-, gratis frakt var det....de blev jättefina.
Jag gör egna julkort i photoshop och framkallar dem som vanliga bilder.
Billigt och roligt med egen design.
(Framkallning kostar från 59 öre st beroende på vilken storlek man vill ha. Frakt brukar tillkomma med ca 35 kr)
www.ifolor.se
Många varianter att välja på. 269:- för 40 kort med kuvert.