xxJessikaxx skrev 2008-12-05 21:20:54 följande:
dimnka, grattis! Ja, allt kan ju egentligen vara ett tecken på graviditet om man nu vill lägga fram det så, allt från konstig mage till öroninflammation. Sen vet vi ju aldrig vad som beror på den enormt lilla processen i magen som inte avger hcg-hormon förrän tidigast 6-7 dagar till 14 och vad vi skulle ha lidit av i alla fall, gravida eller inte!Sen finns det ju ett antal välkända symtom på graviditeter som man nog kan koppla direkt till en graviditet och det är ju illamående, ömma bröst och trötthet. Om du ställer en fråga så får du ju ärliga svar och det är ju inte fråga om att nån har mer rätt än nån annan i ett sånt här fall.Lycka till!
Tack!

Jo det e klart man vill ha ärliga svar.. ??? Jag tror nog att jag har tackat för alla inlägg en del gånger...hmmm.... de flesta har varit mycket hjälpsamma

I slutändan så kände jag min kropp bäst ändå. Men visst är det intressant att se vad andra har upplevt, speciellt om det är ens första graviditet.
Gutegirl- vet inte riktigt varför du kommer med sarastiska inlägg vaje gång.. Ser att detta inte är den enda tråd du har gjort det i... Tycker inte att du ska skriva i folks trådar om du inte har något vettigt eller hjälpsamt att säga. Men det e ju skönt att veta att du har en sådan passion för min dåliga mage
Just det, eftersom du vill ha en säker källa så besök gärna
www.niomanader.se/content.asp och skrolla ner till slutet av artikeln. Där har du en biologisk förklaring varför en del gravida blir lösa i magen.
Nu kilar jag vidare till Gravida forumet! Åter igen, tack för alla vettiga inlägg