Alla IVFare som plusade i nov-08
Tänkte starta en tråd för alla oss som plussat i november!
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-12-01 22:46
Självklart är alla december plussare också välkomna

Tänkte starta en tråd för alla oss som plussat i november!
mezzi....va roligt att illamåendet släppt för dig.
jobbigt med tandvärk och att gå med det så länge...usch usch
snart ska jag gå gravidyoga kurs som startar denna månaden. Ska bli spännade detta. Sen börjar det en profylaxkurs i varberg som ska starta i mars. Funderar på att gå den också.
gravidyoga hade jag gärna gått. har tidigare gått på poweryoga tycket det var jätte kul, men jäklar vilken träningsvärk jag hade efteråt!
vart i varberg går gravidyoga?
lokalen befinner sig på Borgmästaregatan. Kursstart 22 och 27 feb. Brochyrer finns på MVC.
Du kan få mailen till dom [email protected]
Jag och min kompis ska gå. Tänkte att det kan ju va bra nu när man känner sig stor och klumpig.
tackar! hm känns lite tidigt att gå på sådant redan, men kul! ska bara hinna oxå!
ska försöka ta mig ut på en tur med hästen i det fina vädret, har blivit dåligt med sånt nu när det är mörkt och kallt! För motionera måste jag annars blir jag tokig!
men det andra porxfu????kurs vad är det?
nyfiken e jag!!
det är väl förberedelse inför förlossningen tror jag. vet inte riktigt men man lär sig andas osv. Det är i mars. Googla gärna på ordet
Jag tycker inte det är så tidigt med tanke på att man måste öva in tekniken och så, fram till förlossningen.
Så jag ser fram emot yogastarten nästa vecka.
nej det har du ju rätt i! tiden går fortare än man tror! Är ju sååååååååååå länge till augusti!! men snart är vi där vipss!
den sista kursen lät spännande japp det ska jag googla på!
yoga är kul, så det kommer du säkert gilla! just det att man kan anpassa det efter sin egen kropp och takt, ett gympa pass måste man ju hålla ledarens takt!
Punkiss...är du nöjd med din apparat den man lyssnar på hjärtljuden. har klickat hem en sådan så jag hoppas jag får hem den innan RUL .
mezzi...ja gravidyova va just anpassat för förberedelse inför förlossning och andning. Profylaxkursen är dyr. Mankan ta med sin partner vill du ha mer infå så kan jag kolla upp lite mer...
Har ni märkt att det är ljusare på kvällarna nu? Sutter hemma aoch tittar ut. Det är ff ljust ute och klockan är 17:30
ha en fortsatt trevlig alla hjärtans dag tjejer!
Trevlig alla dag på er oxå!
Hej tjejer
Har varit en vecka i fjällen... den underbara veckan startade med vad vi tror är ett gallstensanfall.... till akuten och det tog 2,5 timme innan vi var framme. Är ju inte alls van vid de avstånden. Men där gjorde de ingenting. Kollade inte ens bebis. Fick sätta mig i en taxi och åka de 18 milen tillbaka till stugan. Kräktes hela resan. Usch.
Sen fick vi njuta en hel del, underbart väder och dottern lärde sig att åka skidor. Sista dagen avslutade vi med ett nytt anfall. Ny läkare men inga direkta undersökningar, fick voltaren och han sa åt mig att ta kontakt med mvc när jag kom hem.
Är jätte orolig att det är något med bebisen... även om läkaren inte trodde att det hade något med bebisen att göra. But I NEED PROOF! Usch usch. Ska försöka få tag på mvc imorgon och få en tid så fort som möjligt både för att få ett vul och för att få någon ordning på varför jag får så ont.
Hoppas att ni andra mår bra!
Kram
Bellis77 va kul med semester. Vi ska åka i mars. Blir npg sälen. Mindre roligt att du fick smärtor fy bubblan. Hoppas du mår bättre nu.
Jag har köpt en angelsound och lyssnade på bebis hjärslag. Det är så otroligt mysigt så jag vill helst sitt amed hörlurarna 24/7.
Nu är det en vecka och en dag kvar till RUL. Längtar så....
Hej tjejer!
Ser att tråden kommer att stängas snart. Ska vi starta en ny? Eller så kanske ni har en annan tråd som ni kan rekomendera. Här är rätt så tyst.
Vad kul att du blev nöjd med din angelsound. Har inte varit inne på ett tag nu, väntar på RUL! Bara 2 dagar kvar och så nervöst. Men nu kan man känna bebisen varje dag och min sambo känner ibland dom kraftigaste sparkarna, det är jätte roligt. Har jätte ont i ryggen på höger sida så jag ska till sjukgymnasten i morgon. Någon mer som har värk eller något?
Hej!
jag kände lite "fladder" igår morse! häftigt!
just nu mår jag toppen, är lite tröttare än vanligt men inte så farligt!
magen börjar skymta lite nu, men den är lång i från stor! men lite kulformad på mitten!
hur mår ni andra?
Grattis! "fladder" är ju jätte bra. Då kommer snart sparkarna ju.
Var på ultraljud i förrgår och allt verkade bra. Fick med oss kort på ryggraden bara, för smulan vände på sig. Hur gick det för dig Birsen?
Hej punkis...
För mig blev det tvärtom...jag fick massa ansikts bilder med vinkande händer men ingen helbild. Och eftersom lilla bebisen envisades att inte visa sig ska jag dit igen för de måste kolla ryggraden sa hon.
Men det va roligt att se bebisen som sparkade och viftade. Sen så tuggade den hela tiden så tom barnmorskan fick sig ett skartt hahhaha...
Så nästa UL blir den 10/3.
Härligt med fladder och UL-bilder på de små liven! Vi ska på RUL på torsdag, längtar såååå. Har oxå känt lite fladder men inget jättetydligt ännu. Kram på er
Nu har i varit på Ultraljud. Det var en livlig en som vinkade, hoppade och sprattlade. Känns underbart att få sen den lill* och att allt var fullt normalt.
Grattis Bellis - va härligt!