• Sunflower4

Rekommenderad akupunktör i Stockholm??

Någon som kan ge tips om bra akupunktör i Stockholm. Har googlat massor och ringt Akupunkturförbundet. Fick där reda på att några jag hittat på nätet var bra och anslutna till förbundet. Fick också reda på att berömda Dr Nie på Stora Essingen är utesluten. Ngn som har erfarenheter att dela med sig av? Ngn som vet ngt om konkreta resultat? Vem rekommenderar ni? Vill prova allt!!!!

• Svar på tråden Rekommenderad akupunktör i Stockholm??
  • Semlan10

Jag har gått hos Dr Wang, vid Skanstull (inte den på Ringvägen utan Kinesiska murens akupunktur på Allhelgongatan). Tycker han är bra, men jag har inte blivit gravid (än!).
    Kostar 350 kr/besök.

Jag ville ha någon ganska nära där jag bor för att inte bli stressad över långa restider. Men det viktigaste är väl att hitta någon som du får förtroende för, så då kanske du behöver prova några olika.

Att Dr Nie är utesluten ur Akupunkturförbundet tror jag inte man ska fästa så stor vikt vid, hon är ju vida känd för sina resultat och det är ju de som räknas Anlednigen till att jag inte valde henne var att de långa väntetiderna avskräckte, behandling 7 dagar i sträck, och läget.

• Mysen

Jag gick på akupunktur & zonterapicenter på Barnhusgatan. (hemsida: akupunktur.se)De är speciliserade på just akupunktur mot barnlöshet och vid IVF. Ganska dyra dock, 500 kr/gång.

• Sunflower4

Tack för era svar! Har funderat på Susana Quintela.

• wewe

Misse2008, har du goda erfarenheter av Barnhusgatan?

Någon annan som har det?

*Tack!*

• Mysen
    Svar på #5
    Ja jag har bara bra erfarenheter av dem. Kan helt klart rekommendera dem. Tyvärr hjälpte det inte med akupunktur för mig men var ju värt ett försök iaf.
Svar på tråden Rekommenderad akupunktör i Stockholm??