• LiindaE

hur många timmar om dagen e din partner borta?

nyfiken ni som e hemma med barn hur många timmar om dagen e din partner borta och dessutom vilken tid brukar h*n gå o sova ?
    undrar för min man åker hemifrån kl 6 å kommer hem 17-18 på kvällen sen sover han vid 10-11....jag tycker det e så trist att vara hemma ensam så mycket.......

• Svar på tråden hur många timmar om dagen e din partner borta?
  • Nikitastar

Min sambo åker oftast hemifrån 5-6. Kommer hem mellan 16 och 20 för det mesta. Då ska han hinna äta, träna, sitta framför datorn ngn timme, osv.
    Lägger sig ca 22

• Karpet

Nu är jag inte hemma längre men när jag var det (och nu också förresten) så åkte min man till jobbet omkring 9 och kom hem vid 20-22 på kvällen. Sedan reser han massor också. Jag tyckte för det mesta att det gick bra, jag har alltid gillat att vara själv med min dotter.

• Mammatilltvåprinsar

Min man tar hand om vår son på morgonen så jag får sova, sticker väl runt 7:30. Sen kommer han hem vid 18-tiden och leker med samt nattar sonen. Vid tiotiden går jag och lägger mig eftersom det är jag som vaknar på nätterna.

• Flissi

Åker till jobbet 7:30 om han inte är ute på tjresa då blir det ofta tidigare. Nu på vintern kommer han hem 16:30. Vi äter alltid middag ihop då sen handla, städa eller vad det nu behövs göras. Han spelar innebnady 2 ggr/veckan, jag rider & tränar med hunden så vi träffas oftast bara mellan 16:30-19:00. Sen helgerna förstås.

• Vår stora lillbebis

Hej!

Han åker vid 06:30 och kommer hem 16:30 om det inte är någon tjänsteresa eller möte. Vi går och lägger oss vid 22 båda två. Jag tycker också att det är långa dagar utan honom när man är van att jobba...

• jannike85

Min sambo jobbar 6 1/2 timme om dagen, går hemmifrån vid 08.30 och kommer hem 15.00. Han har bara en dag i veckan ledigt dock.
    Jobbar varannan vecka morgon och varannan vecka kväll.

Tycker vi har jätte bra tid tillsammans

• jannike85

..ska tilllägga att vi går o lägger oss samtidigt, runt 00.00, våran dotter somnar runt 23.00 tiden och sover hela natten. Jag väcker henne klockan 09.00 ca...

• SomeOone

Min sambo jobbar från 12.00-21.00 mån till torsdag.
    Sen på torsdagar 10.00-21.00 . Och på fredagar 08.00-15.00 ..
    Så känns verkligen som långa dagar utan honom..

• Petrellie

Jag är så tacksam för min sambos arbetstider. Han går hemifrån 07.45 (då sover vi) och kommer hem mellan 14 och 15.30. Dessutom har han sommarlov, jullov, påsklov, höstlov och sportlov.

Att välja en lärare som pappa till mitt barn känns rätt! Fast med mitt första barn var jag helt själv så jag har nog förtjänat det här.

• Lille Fi

min sambo åker hemifrån mellan halv 7 o halv åtta. kommer hem runt 18-19. jobbar måndag-lördag. vi är mkt själva.

Harry 8 feb ´08
  • jen bossman

min sambo åker till jobbet 07.30 och kommer hem vid 16-17-tiden...

• inkka

Min man är borta 24 timmar om dygnet ungefär halva året... (fast oftast bara några veckor åt gången). Men, när han är hemma är han ju hemma hela tiden. Rätt bra är det faktiskt!

• Dahlia

Han åker hemifrån vid 7 och är hemma strax efter kl 16 igen. Han jobbar väldigt nära bostaden så det är inga restider för honom direkt.

Äntligen.. Efter flera års kämpande och ivf / icsi är vår lille Eddie här
  • Netta

Min man jobbar borta 2-3 dagar i veckan. Åker då 6 och kommer hem 18-19. De andra dagarna jobbar han hemma och då är det mer flexibelt. Aldrig problem för mig att gå till frisören, naprapaten, tandläkaren osv.

Jag tyckte det var jobbigt när han var borta tidigare eftersom sonen sov så jättedåligt och jag var så jättetrött. Nu sover han bra på natten och allt känns så mycket lättare.

Han lägger sig 23 ungefär

• karelius

min sambo har jour dygnet runt så kommer det snö kan han vara borta från 04.00 till 18.00 men jobbar han normaalt så är han borta från 5.30 till 19.00 drygt, jag tycker att det är jätte jobbigt att han är borta så länge, men och andra sida så har han ju ett jobb. Så man får väl vara lad för det :).

Svar på tråden hur många timmar om dagen e din partner borta?