• Zoe888

KUL för bussburen tvååring med menstruerande mamma i LInköping?

Har du några tips? Dottern föreslog simhallen men passar inte mig så bra...

• Svar på tråden KUL för bussburen tvååring med menstruerande mamma i LInköping?
  • hot fuss
    Zoe888 skrev 2008-12-08 10:55:50 följande:
    Något som är öppet efter tre...för nu börjar det närma sig mat- och sovdags... Om jag var friskare skulle vi kanske kunna ge oss ut i skogen men jag tror det är för tråkigt för henne idag eventuellt.
    åk till valla o kolla på djuren? klappa hästar o getter o så?

eller stanna hemma o baka pepparkakor o så? gör julgodis?
    jag är inte dum - jag har bara otur när jag tänker
  • Zoe888

ahh gaah då håller jag henne i karantän... hon är ju rätt förkyld... får höra om pappa kan VABBA imorgon...eller vara hemma med henne för han har ju öroninflammation...

• Zoe888

pepparkakor it is Inte så socialt som dottern vill men om jag hypar det allt jag kan så duger det nog.

• hot fuss

jag ahr 2 kompisar som haft sina barn hemma i 2 veckor just för att det är riktig magsjukevarning just nu på dagis.

• 3 hjärtan

ajust... jag har ingen koll på magsjuketider eftersom inte min son går på dagis...

men valla? är väl inga djur ute så här års förutom änderna typ?

• hot fuss
    3 hjärtan skrev 2008-12-08 17:31:46 följande:
    ajust... jag har ingen koll på magsjuketider eftersom inte min son går på dagis... men valla? är väl inga djur ute så här års förutom änderna typ?
    man kan gå in i stallet o i bodarna där getterna o de bor. jättemysigt.
  • enny signatur

ni kan väl inte VABBA om barnen inte är sjuka?

Gällande djur, finns ingen 4h gård där?

• Zoe888

I en konstant förkyld familj så är det alltid någon som kanske skulle behöva vara hemma lite. Jag jobbar tills benen inte bär mig längre, dottern har typ aldrig feber men kan vara rejält snorig (och rosslig i alla fall på mornarna). Förskolans policy är att de ska orka vara där och min dotter är inte den som sänker tempot och tappar orken i första taget. Så det är supersvårt att veta när hon bör vara hemma och inte.

Jag är rejält allergisk mot hö och halm och div. pälsdjur.

Tack för menskoppstipset! Jag har tänkt skaffa en sån!

• SmileyMalin

Zoe888 skrev 2008-12-08 10:53:35 följande:

Är det magsjuketider i Lkpg...?
    på dotterns dagis och på dagiset där jag jobbar har vi ingen magsjuka alls....
Svar på tråden KUL för bussburen tvååring med menstruerande mamma i LInköping?