• Swweetiie

Känner du igen dig? Gravid?!

Hejsan!

Jag har fått min första ägglossning, (förhoppningsvis) runt den 1-3 dec.. Och nu i onsdags så fick jag "ont" i magen, som mensvärk fast svagare, sen blev de värre igår och idag, gått över lite lite till svanken.. nu är värken i svanken borta o magen lugnat sig men de känns lite lite som mens värk fortfarande, men enligt mig själv så bör jag inte få mens förrens runt 20 dec.

har för övrigt slutat röka rakt upp och ned. Haft svårt med det men nu mår jag jätte illa om jag ens står brevid någon som röker. Lika så med kaffe, kan inte dricka det längre och jag är en riktig kaffe människa..

Är jag gravid?!
    talade med läkaren på fertilitets kliniken idag, hon tror antingen är jag gravid eller har bildat en cysta så jag ska åka in på vul på måndag.

Men vad tror ni?!

Någon som har erfarenheter, börjar bli orolig nu om det skulle vara en cysta..

• Svar på tråden Känner du igen dig? Gravid?!
  • Lundby87

sist innan jag fick min mens så trode jag att jag va gravid aldrig varit så känslig innan började gråta för massa saker på morgonen då jag inte tålde nått. senare kom mensen. så svårt att säga. det jag ville komma fram till är att det kan vara pms som gör att dina känslor e vad dem e eller så är du gravid och självklart skall jag hoppas på det bästa

• Swweetiie

ja, det är verkligen så jätte svårt!
    Ska jag vara ärlig så har jag tappat hoppet nu snart..
    så jag förväntar mig inget!

Hoppas jag med! :)

Svar på tråden Känner du igen dig? Gravid?!