• Anonym (BS)

Hur hitta en till tjej?

Vi är ett par som pratat om att "släppa" in en till tjej i vårat sexliv...
    Frågan nu är hur ska man bära sig åt för att finna denna tjej!?
    Vi har kollat in sidor som BC osv, men ingen av oss känner att de sidorna vi tittat på känns seriösa.

Så, hur har ni gjort??

• Svar på tråden Hur hitta en till tjej?
  • Anonym (Fru)

jag har varit nummer 3 i sängen och hur jag hamnade där berodde på kompisar och den berömda djungeltrumman... nån kände nån som kände nån  som kände nån som ville ha en tjej till... och vips hade vi pratat på telefon och allting stämde... så jag fick vara med om det två gånger.

så våga prata om det är mitt tips, kanske nån känner nån som vill vara med? ...  på så sätt vet man ju också vem man får i säng om man kan ha referenser i form av gemensamma kompisar o bekanta.

• Anonym (BS)

Anonym (Fru) skrev 2008-12-16 15:45:47 följande:

jag har varit nummer 3 i sängen och hur jag hamnade där berodde på kompisar och den berömda djungeltrumman... nån kände nån som kände nån  som kände nån som ville ha en tjej till... och vips hade vi pratat på telefon och allting stämde... så jag fick vara med om det två gånger. så våga prata om det är mitt tips, kanske nån känner nån som vill vara med? ...  på så sätt vet man ju också vem man får i säng om man kan ha referenser i form av gemensamma kompisar o bekanta.
    Ja, vi båda är öppna och skäms inte för oss på ngt sätt så vi tar till oss av ditt förslag.
    Sen så är det som du säger bra att få referenser på den man träffar. Vill ju inte direkt möta ett "nutcase"...
  • Felisia

vi letar oxå en till ... vill gärna veta vart man kan söka sådana... en tjej till då...

• Anonym (JA!!!)

Jag finns här Synd att jag är anonym ..;.)

• Anonym (tjej)

ursäkta men detta är en familje sida ingen jävla porrsida

• Anonym

Anonym (tjej) skrev 2009-01-13 12:21:21 följande:

ursäkta men detta är en familje sida ingen jävla porrsida
    Men hallå?? Är ju inne på sex inläggen!
  • Anonym (tjejen)

Jag och min sambo gillar att ha med en till tjej. Jag är väldigt noga med utseende på tjejen så för oss är det uteslutet att ragga på internetsidor. Inte heller är jag intresserad av att prata en massa hit och dit innan.

Jag spanar på nattklubbar i stället. Det fungerar oftast mycket bra att bjuda hem en tjej på efterfest.

• Anonym (Musen)

Jag har varit bonustjejen några gånger.
    Jag har hittat mina par via SprayDate (och något forum/grupp därinne) och andra gånger hakat på något par hem efter nattklubb.

Ps. Spraydate var mer än 5 år sedan så jag vet inte om sådana möjligheter finns längre.

Svar på tråden Hur hitta en till tjej?