Är jag bi? Visst vad spelar det för roll egentligen, men kan man klassa mig som bi?
Jag har bara haft sex med killar och jag gillar det verkligen (om det är bra sex förstås). Och jag har när jag varit yngre blivit kär i en tjejkompis.. eller kanske två...
En av dom myste jag ganska ofta med i sängen, vi tog på varandras bröst och ovanpå trosorna och vi kysstes. Och ja, jag var upphetsad. Vi var väl kanske 11-12 år och jag hade redan då fått mens och små bröst och allt det där, och det var ju inte enbart "lek" från min sida. Jag var ju trots allt ganska mogen fysiskt. Vi höll på med sen i något år eller två, slutade iaf innan 7an.
Efter det har jag inte haft nåt sånt umgänge alls med tjejer, men jag kan tycka att tjejer är skitsnygga och sexiga och att jag faktiskt skulle vilja vara lite intim (dock inte sex!). Men lixom är jag bi? Jag kan tända på tjejer och vilja testa saker, men jag skulle verkligen inte vilja ha en flickvän eller nån sån relation för kvinnor kan vara så otroligt mycket mer komplicerade än män! Och ja jag vill ha kuk i mig.. Är jag nåt slags mellanting mellan hetero och bi? Ja vad spelar det för roll egentligen, men det skulle ändå kännas bra att veta vad ni tycker...
Jag är verkligen sugen på att få kyssas med en tjej! Men ändå skulle det säkert kännas fel...Jag är ung, bara 20