• Anonym

Är jag bi? Visst vad spelar det för roll egentligen, men kan man klassa mig som bi?

Jag har bara haft sex med killar och jag gillar det verkligen (om det är bra sex förstås). Och jag har när jag varit yngre blivit kär i en tjejkompis.. eller kanske två...

En av dom myste jag ganska ofta med i sängen, vi tog på varandras bröst och ovanpå trosorna och vi kysstes. Och ja, jag var upphetsad. Vi var väl kanske 11-12 år och jag hade redan då fått mens och små bröst och allt det där, och det var ju inte enbart "lek" från min sida. Jag var ju trots allt ganska mogen fysiskt. Vi höll på med sen i något år eller två, slutade iaf innan 7an.

Efter det har jag inte haft nåt sånt umgänge alls med tjejer, men jag kan tycka att tjejer är skitsnygga och sexiga och att jag faktiskt skulle vilja vara lite intim (dock inte sex!). Men lixom är jag bi? Jag kan tända på tjejer och vilja testa saker, men jag skulle verkligen inte vilja ha en flickvän eller nån sån relation för kvinnor kan vara så otroligt mycket mer komplicerade än män! Och ja jag vill ha kuk i mig.. Är jag nåt slags mellanting mellan hetero och bi? Ja vad spelar det för roll egentligen, men det skulle ändå kännas bra att veta vad ni tycker...

Jag är verkligen sugen på att få kyssas med en tjej! Men ändå skulle det säkert kännas fel...Jag är ung, bara 20

• Svar på tråden Är jag bi? Visst vad spelar det för roll egentligen, men kan man klassa mig som bi?
  • Anonym

Att bli påsatt av en tjej med strapon är skönare än att få kuk av en kille, loooovar!

• Anonym (biboy)

Anonym skrev 2008-12-18 01:58:11 följande:

Att bli påsatt av en tjej med strapon är skönare än att få kuk av en kille, loooovar!
    Smaken är som baken..
  • Anonym (bitjej)

Jag tror det är en ganska vanlig tanke för många oavsett om de är hetro eller bi att vilja testa och vara intima med andra. Jag vet inte vad det ska klassas som. Jag kan utgå från mig själv och jag ser mig som bi. Jag tänder på både män och kvinnor lika mycket, alltså inkl sex. Jag har bott ihop med en kvinna, nu bor jag ihop med en man... Jag håller med om att det ÄR komplicerat att leva tillsammans med en kvinna, men kärlek är kärlek och man försöker övervinna alla problem om man vill vara tillsammans med den man älskar. 

• Anonym

Att du inte vill ha relationer med kvinnor är enbart ett val och har inget med sexualitet att göra. Sen så säger du själv att du blir både kåt och har varit kär i kvinnor så visst har du en bisexuell läggning.

• Anonym (Viktoria)

Jag kan säga att jag är likadan som dig, ts.
    Skillnaden är att jag har haft massor av sex med tjejer.
    Men jag skulle ALDRIG någonsin kunna bli förälskad i en tjej eller ha ett förhållande med en tjej.
    När jag var så ung som du berättade vid 11-12 års åldern sysslade jag med samma sak. Jag är idag 22 år.
    Jag älskar oxå kuk!! Men jag har nu haft sex med många tjejer. Och jag ÄLSKAR det.
    Jag kallar mig bisexuell, jag gillar ju sexet med tjejer så.
    Mitt råd är att PRÖVA mys med en tjej.
    Älskar du kyssarna, så älskar du smeket, älskar du smeket.. Älskar du sexet, och du är du förmodligen bs!
    Lycka till! Kram.

• Anonym

Anonym (Viktoria) skrev 2008-12-18 07:31:45 följande:

Jag kan säga att jag är likadan som dig, ts. Skillnaden är att jag har haft massor av sex med tjejer. Men jag skulle ALDRIG någonsin kunna bli förälskad i en tjej eller ha ett förhållande med en tjej.När jag var så ung som du berättade vid 11-12 års åldern sysslade jag med samma sak. Jag är idag 22 år.Jag älskar oxå kuk!! Men jag har nu haft sex med många tjejer. Och jag ÄLSKAR det. Jag kallar mig bisexuell, jag gillar ju sexet med tjejer så. Mitt råd är att PRÖVA mys med en tjej. Älskar du kyssarna, så älskar du smeket, älskar du smeket.. Älskar du sexet, och du är du förmodligen bs! Lycka till! Kram.
    Och här är anledningen till varför man har svårt att ta bi-brudar på allvar. Du skulle inte kunna ha relation med en tjej fastän du tänder på dem, jag skulle ALDRIG kunna ha en relation med en bi-tjej. Du tycker inte att du borde ifrågasätta lite i ditt liv om du nu tänder så mycket och älskar kvinnor men absolut måste leva med en man, att det kanske har med inskränkta normer att göra.
  • Anonym (Viktoria)

Anonym skrev 2008-12-18 12:31:32 följande:

Anonym (Viktoria) skrev 2008-12-18 07:31:45 följande:
    Och här är anledningen till varför man har svårt att ta bi-brudar på allvar. Du skulle inte kunna ha relation med en tjej fastän du tänder på dem, jag skulle ALDRIG kunna ha en relation med en bi-tjej. Du tycker inte att du borde ifrågasätta lite i ditt liv om du nu tänder så mycket och älskar kvinnor men absolut måste leva med en man, att det kanske har med inskränkta normer att göra.
    Nej tack, jag har nog prövat. Detta är ts tråd.
  • Anonym

Människor är komplicerade, oavsett könet på dem. Att kvinnor skulle vara mer eller mindre komplicerade än män är inget annat än rena nyset.
    Möjligen är det så att män inte _tillåts_ visa sina komplicerade sidor, men det är bara ett tragiskt samhällsproblem.

• Neko

Kan du bli kär i tjejer och killar så skulle jag säga att du är bi. Blir du bara kär i killar (spelar ingen roll vad du vill eller vilka du vill ha förhållanden med, huvudsaken är vilka du blir kär i utan att du får välja =P) fast tänder på tjejer så tycker jag inte är du är bi, snarare har en fetish för tjejer eller något =)

Svar på tråden Är jag bi? Visst vad spelar det för roll egentligen, men kan man klassa mig som bi?