• bou

ar cykeln alltid 28 dagar om man ater pergo?

hej,
    jag har nyligen atit min forsta pergo kur och undrar om det ar sa att man garanterat far en 28 dagars cykel nar man ar pa pergo? vanligtvis har jag en langre cykel (29-32 dagar) sa jag undrar hur jag ska tanka nu. jag at pergo dag 3-7. hur har langden pa era cykler paverkats av pergokur?
    tacksam for svar
    b

• Svar på tråden ar cykeln alltid 28 dagar om man ater pergo?
  • AnneSophie

Nej, den behöver inte vara exakt 28 dagar. Men om Pergon funkar och man får ÄL så bör den ju vara under 35 dagar åtminstone.

« Vem har stulit min signatur? »
  • bou

hmmm, sa synd. e nu pa dag 29 (efter en insemination dag 14). gjorde ett gravtest dag 27 som var negativt men det ar svart att sluta hoppas. kan val vanta mig att indianerna i vassen kommer pa besok till helgen da.

• Toppenloppan

Hej!

Jag har precis fått mens efter min första kur Pergo. Har vanligtvis egen ÄL även om den inte är så stark, därav Pergon.
    Brukar ha en cykel på 30 dagar, ÄL på dag 15. Med Pergo på dag 5-9 fick jag mens på dag 31 istället, ingen större skillnad alltså. ÄL kom en dag tidigare på dag 14.

• utlandssvenskan

Nej, det är inte garanterat att man får 28 dagar.
    Hade 24 dagar första kuren och 27 dagar andra kuren. Spottings båda gångerna, vilket är som "vanligt" (utan Pergotime) för mig.

Svar på tråden ar cykeln alltid 28 dagar om man ater pergo?