• nallebusig

vilken dag vul m pergo???

ska äta dubbel kul pergo vid nästa mens (ätit tre enkelkurer innan utan resultat) allt hänger på när jag får min mens m jag kommer göra vul på dag 17 el 18 beroende på min mens..
    när gjorde ni vul?????

• Svar på tråden vilken dag vul m pergo???
  • ebben

jag tog ett blodprov på dag 21 el 22 el 23 beroende på hur lång menscykel man har. då får man ett säkert svar om man haft ÄL eller ej.
    Vul kan ibland va svårt att se om ett ägg verkligen lossar...
    jag åt alltid dubbeldos.
    Jag gjorde bara vul en gång o det minns jag ej vilken dag det var.......
    blodprovet är mer 100%

• nallebusig
    Svar på #1
    jag ska göra blodprov på dag 22.. m jag menar man måste ju se om jag har äggblåsor hur många o hur stora kommer de släppa eller måsta man få hjälp m älspruta!
    blev du gravid???
    ebben skrev 2008-12-21 10:24:41 följande:
    jag tog ett blodprov på dag 21 el 22 el 23 beroende på hur lång menscykel man har. då får man ett säkert svar om man haft ÄL eller ej.Vul kan ibland va svårt att se om ett ägg verkligen lossar...jag åt alltid dubbeldos.Jag gjorde bara vul en gång o det minns jag ej vilken dag det var.......blodprovet är mer 100%
  • Längtar81

jag gör också vul dag 13-14.. samt blodprov dag 23-25..
    Det lät faktiskt som ett sent vul, kan dem inte missa ägglossning då? jag fick gå både dag 13 och dag 15.

• Sagn

Min gyn vill att man ska komma dag 9-11, men det är på tok för tidigt för min del. Typ ingenting har hunnit hända då, så jag får alltid komma tillbaka och göra 1 eller 2 VUL till då kring dag 15. Denna gången gjorde jag VUL dag 10 och den största blåsan var endast 4 mm, på fredags (dag 21) ska jag tillbaka för att se vad som har hänt.

Svar på tråden vilken dag vul m pergo???