Ni som ätit pergotime!
Hejsan!
Jag ville bara höra, när ni åt pergotime, kände ni då symptom som ni inte brukar känna annars innan bim?
Det jag undrar är om det kan ge annorlunda symptom förutom då man äter dem??
Hejsan!
Jag ville bara höra, när ni åt pergotime, kände ni då symptom som ni inte brukar känna annars innan bim?
Det jag undrar är om det kan ge annorlunda symptom förutom då man äter dem??
Jag fick pergotime utskrivet då jag försöker få ett syskon till min son. Har ätit första kuren o tog sista tabletten 3 dagar sen.. sen dess har jag haft världens förstoppning (8 dagar) o sen molande värk vid livmoderområdet o sen ont o kliande ja där nere.. är det fler av er som har märkt av dessa symptom? just den där molande verken gör mig lite orolig då den har kommit redan dag 2 på kuren o blir ba värre o värre.. dock gör det inte ont utan ba molar..
Kliandet där nere... *suck*
Japps, jag hade svampsymtom och fick äta tabletter mot svampen under ca 5 månader. Tillslut var min slemhinna helt trasig. Kunde inte torka mig när jag hade kissat ens. Då fick jag sluta med pergo... tidigare än beräknat.
Jag brukar få lite ont i brösten, och blir oerhört törstig!
ja för det är nästa som man tror att det e svamp man har fått =O
jag har riktigt ont där o nu har jag bara ätit en kur pergotime i ba 5 dagar! om det är såhär redan nu så vette om jag kommer klara av o fortsätta me pergo om det inte blir en bebbe denna gången..
Hela min kropp har ba gjort motstånd under denna period jag har ätit pergo.
Du fick sluta tidigare? Hur har det gått för dig då? me bebis verkstad o.s.v?
Jag testade pluss förra måndagen, men igår, exakt 1 vecka efter har jag fått en blödning, det ter sig inte riktigt som den brukar, men jag misstänker att det återigen är ett tidigt missfall.
SvenssonEmelie - Hoppas det kommer fungera för dig. Jag skall hålla tummarna.
har ätit pergo i 4 omgångar utan resultat, nu ska vi skickas till ivf......
känns skönt och lite spännande
Jag åt pergo 13-18 dec. hade väl ägglossning runt 22 dec. Efter ägglossningen och sedan dess har jag haft mycket vita tjocka flytningar, haft ömma bröst och stickningar/mensvärk i buken. Ska ha mens 6 jan. tog gravtest BIM-6, negativt.
Har dock läst om flera personer som fått liknande symptom efetr att de ätit pergo, men som fårr mens sedan så tyvärr ser jag inte det för min del som graviditetstecken
Det funkade för TS, jag var ju tvungen att byta namn bara
Grattis!!! :) Vad kul!
Får tillägga att jag 3 dagar innan BIM mådde jättedåligt..huvudvärk - vilket jag aldrig har...fick dock mens igår..fan..
Grattis TS! Sitter själv och letar symtom...är på DPO 5 eller 7, ej helt säker på när jag hade ÄL, om jag har haft det, lämnat blodprov idag.