• milla89

18-21åringar mer 2-3 åringar.

hej hej!
    jag är 19 år och har en son på 2,5 år. men tyvärr känner ja inte många i min ålder med barn i samma ålder som min samuel. de flesta av mina vänner har yngre barn.
    vilka finns det här ute med barn i samma åldrar och var bor ni? :)

• Svar på tråden 18-21åringar mer 2-3 åringar.
  • Proletariatet

Jag är 19 år och mamma till Tyra som är 2 år och Eyvind som är 8 månader.
    Vi bor i en liten by utanför Sala.

• mars dotter

hejsan, jag är 19 år och har en flicka på 2 och ett halvt år och en till liten tös på 2 och en halv månad bor i småland västervik:)

• Enniie

Jag är 20, fyllde i sommras. Och jag har en son på 3½ år, samt en liten på 10, snart 11 månader. Fick honom när jag var precis fyllda 17..

• milla89

nej men se nu såg man ju mer att det fanns fler :)
    alla var sen lite utspridda. men alltid kul att hitta fler :) vad gör ni om dagarna? jobbar eller plugga?

• ängelfrånhelvetet

Jag fyller 20 den 15e februari, och min dotter blir 2 dagen efter.
    bor i rävlanda (utanför göteborg)

gör ingenting på dagarna.. haft misslyckat komvuxförsök, och misslyckad praktikplats. men ska väl göra ett nytt försök till arbetsträning efter nyår.

• milla89
    Svar på #6
    ängelfrånhelvetet skrev 2008-12-30 01:56:39 följande:
    Jag fyller 20 den 15e februari, och min dotter blir 2 dagen efter.bor i rävlanda (utanför göteborg)gör ingenting på dagarna.. haft misslyckat komvuxförsök, och misslyckad praktikplats. men ska väl göra ett nytt försök till arbetsträning efter nyår.
    låter riktigt jobbigt det där. åt vilket håll ligger rävlanda?
    önskar dig lycka till med nystarten :)
  • ängelfrånhelvetet

milla89 skrev 2008-12-30 02:41:57 följande:

Svar på #6ängelfrånhelvetet skrev 2008-12-30 01:56:39 följande:
    låter riktigt jobbigt det där. åt vilket håll ligger rävlanda?önskar dig lycka till med nystarten :)
    det ligger mot borås.
    känns som att det inte kan bli sämre iaf, så det kommer nog bli bättre =)
  • milla89
    Svar på #8
    ängelfrånhelvetet skrev 2008-12-30 03:14:33 följande:
    milla89 skrev 2008-12-30 02:41:57 följande:
    det ligger mot borås.känns som att det inte kan bli sämre iaf, så det kommer nog bli bättre =)
    haha jo men precis. var har du haft för praktiker? var det något du inte var intresserad av eller?
  • ängelfrånhelvetet

milla89 skrev 2008-12-30 03:20:50 följande:

Svar på #8ängelfrånhelvetet skrev 2008-12-30 03:14:33 följande:
    haha jo men precis. var har du haft för praktiker? var det något du inte var intresserad av eller?
    det har varit i kök, och jag älskar att laga mat. men de har inte varit helt nöjda.
  • milla89

okej. vad tråkigt när det blir så. iaf när man just tycker om det man göra. men vi får hoppas det blir bättre näste gång iaf :)

• Enniie

Jag pluggar, och är mammaledig. Pluggar distan.. Den älsta går på dagis... Men snart är det daxc att söka dagis till minstingen också...

• Enniie

milla89 skrev 2009-01-01 00:41:09 följande:

okej. vad ska du göra efter mammaledigheten? :)
    Jag hade tänkt att börja jobba. Måste det om man nu skall få en inkomst... Skall bli skitkul att få komma ut i arbetlivet lite efter att ha vart hemma ett tag...
  • munschkin

hej! Jag är 21. Isac är blir 3år i februari och Casper är 4 veckor =) Vi bor i Karlstad. TS vart bor du?

• milla89

jag bor i uppsala ja. men tänkte det att om något år flytta till en mindre stad någonstans neråt och köpa hus. så om någon har några bra tips på ställen får ni gärna säga till

• Stephanie1989

hej.. =)
    jag är 19 år och har en liten kille på 3,5 år och en liten tjej på 7 månader bor i tyresö (i stockholm)

Svar på tråden 18-21åringar mer 2-3 åringar.