• Trynträ

"Mens" och oförklarligt barnlös

Jag satt och läste om mf på nätet eftersom jag själv drabbats av två väldigt tidiga mf. Det slog mig att det kanske är en faktor att ta i beaktande om man fått förklaringen oförklarligt barnlös. Kanske kan det vara så att "mensen" som kommer varje månad i själva verket är ett tidigt mf och om man inte testat med gravtest så upptäcks det inte. Hade jag inte testat runt BIM denna gång så hade jag säkert missat att jag fick mf eftersom "mensen" kom tre dagar efter plusset.

www.ourmiscarriage.com/sign_and_symptom_miscarriage.html

• Svar på tråden "Mens" och oförklarligt barnlös
  • Laplata

Hej Tynträ, jag har faktiskt tänkt på det men har aldrig kunna bekräfta det med en plus. Min mens kommer alltid D28, kanske ibland en dag för tidigt eller senare men inte mer. Två gånger var min mens 3 dagar försenad,jag var illamående och fick mensverk en vecka innan och sedan när den kom gjorde det extra ont. Första gången testade jag aldrig men andra gången gjorde jag det men jag fick ingen plus..men jag har funderat om jag ändå inte fick en tidigt MF...men man får väl aldrig veta

• familjenbjörkstrand

Hej! Jag har en vän som hade samma problem som ni. Hon fick ett tips om att börja äta krom tabletter. Och det fungerade faktiskt. Både med nr 1 och med nr 2. Testa, det är alltid värt ett försök.
    Lycka till!

• Trynträ

Det lät intressant. Nu löste det sig dock ändå för jag är gravid i v.9. UL bilder finns i mitt galleri.

familjenbjörkstrand skrev 2009-02-11 11:33:20 följande:
    Hej! Jag har en vän som hade samma problem som ni. Hon fick ett tips om att börja äta krom tabletter. Och det fungerade faktiskt. Både med nr 1 och med nr 2. Testa, det är alltid värt ett försök.Lycka till!
Svar på tråden "Mens" och oförklarligt barnlös