Hej..
Jag förlorade faktisk oskulden med en tjej, det var min bästa kompis och vi var då bara 13 år. Våran vänskap krashade efter det.
Efter det så träffade jag killar, men jag var samtidigt hela tiden förälskad i en tjejkompis. Vi blev ihop när jag var 15, men hon var samtidigt kär i en kille, och jag tror att hon mest ville vara ihop med mig för att det var "coolt" så vi gjorde slut.
Efter det träffade jag bara killar... och jag har haft tre längre förhållanden, med killar, om dock något feminina killar. Det längsta varade i 5 år.
Nu har jag precis gått igenom en "förnekelsefas" där jag dejtat och levt rövare i tre år. Det har känts helt hopplöst och jag har bara inte fattat varför jag aldrig blir kär i någon av killarna och varför det aldrig funkar...
Efter mycket tankar... så har det smugit sig på mig successivt nu att jag vill leva med en tjej - inte en kille.
Nu återstår bara att hitta en tjej.... och att våga berätta för vänner och familj, för det är ingen som vet att jag är bi.
Dessutom så jobbar jag som lärare på en högstadieskola... så jag känner att det är extra känsligt att "komma ut", och om jag ska göra det så vill jag verkligen ha träffat någon som är värd det först.