• Anonym (hmm?)

en eller fler med i sängen...?

e såå sugen på att prova o ha en till tjej med i leken, eller ett par.
    har pratat om detta med mannen medans vi "myst" han säger att han inte vet om han vill, men tror att han säger så för att inte såra mig ifall han skulle säga -JA, jag vill!!!

problemet är väl att jag är så grymt svartsjuk redan som det är o jag vet inte om jag skulle klara av de. o sen hör man så många gånger att paret gått isär efter en sån upplevelse tillsammans. vi är gifta o har två barn o de vill jag ju inte äventyra.
    o jag har så dåligt självförtroende, tror egentligen inte att det skulle finnas nån som skulle vilja vara med oss eller mig.

eller så skulle jag gärna bara ha sex med en tjej själv, men hur ska de gå till utan att klassas som otrohet???

vet väl inte riktigt vad jag vill med detta inlägg men vill höra positiva o negativa sidor om att ha med fler i sängen.

o en till fråga, e jag bi när jag vill ha sex med en tjej???
    har myst med två (olika tillfällen) tjejer i tonåren (13 år) men aldrig riktigt vär man varit vuxen.
    facineras såå av bröst=)

tacksam för svar!!!

• Svar på tråden en eller fler med i sängen...?
  • Airlee

Oj då, det var mycket på en gång som du går och funderar över.

Att ta in andra människor i sitt sexliv kan vara lyckat och jättehärligt, men jag tror att man måste vara väldigt förberedd mentalt och känslomässigt om man vet med sig att man är svartsjuk av sig. Tvivlar du redan nu i tanken så låter det inte som om du är riktigt redo...

Det problemet skulle du ju slippa om du hade sex med en tjej på egen hand, men då måste du förstås veta att det är okej med din man. Förvånansvärt många män tror jag faktiskt inte skulle ha så mycket emot om deras partners hade sex med en annan kvinna. Fråga mig inte varför, men jag har fått den uppfattningen. Så du skulle ju kunna fråga honom lite hur han ställer sig till det.

Om du är bi eller inte är svårt att svara på. Jag har sex med kvinnor ibland men ser mig ändå inte som bisexuell. Men det spelar ju ingen större roll egentligen, det är bara en etikett som alla andra. Lycka till med allt!

• Anonym (Been there)

Hej!

En till som e bi här!

Ja har haft trekanter med min sambo, älskar både killar o tjejer!

Första gången var med sambon o en tjejkompis, har aldrig varit så vild som den gången...
    OBS! Vi e fortfarande vänner!

Andra gången var med sambon o hans killkompis...
    Oxå en upplevelse...

Tredje gången (nu va de slut med sambon), men min killkompis o hans flickvän...
    Fruktansvärt upphetsande eftersom tjejen va bi hon med.

Fjärde gången var de faktiskt med sambon (hade blivit ihop igen) o killkompisen (han som hade flickvän).

Ja har dåligt självförtroende oxå men de va inget något reagerade på!
    Vi såg de som enbart SEX, utan känslor... För att piffa upp sitt sexliv med något annorlunda.

Men man ska va helt hundra på att man vill göra de o båda parterna ska va med på detta annars blir de lätt fel o någon blir ledsen o besviken! De ska va men något som man känner o som man inte skulle bli kär i efteråt!

Svar på tråden en eller fler med i sängen...?