• Anonym (???)

Han tog av kondomen innan han skulle komma...

Jag träffade en kille igår som jag har haft ett av-och-på förhållande med i två år.
    Vi hade sex, och använde kondom eftersom jag slutat med mina p-piller. Detta är han väl medveten om, och han tycker inte att det är så kul. Han gillar inte kondom säger han.

Iaf, när vi hade sex igår så tog han av kondomen, tränger in i mig en kort stund och kommer sedan på min rygg.
    Jag fattade inte detta förrens efteråt. Eftersom jag låg på mage såg jag ej detta.

Blev paff när han sa det efteråt och sa då inget. Tänkt på det när jag kom hem. Han VET att man kan bli gravid trots att han ej kommer i mig.
    Varför gjorde han detta? Nåt som "bara hände" i stundens hetta?

När jag räknade, så kom jag fram till att jag troligtvis har ÄL nu också....
    Hur stor risk är det att bli gravid när man "kör avbrutet"?

Många frågor...

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-01 14:52
    Jag har tagit dagen efter piller. många som skriver det utan att ha sett att jag redan skrvit att jag tagit det.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-08 22:12
    Nu har jag pratat med honom. Ville ta det face-to-face och inte via telefonen. Han hade ingen bra förklaring till varför han hade gjort som han hade gjort. Det ena ledde till det andra och vi började bråka. Har nu brutit kontakten med honom. Vill inte beblanda mig med människor som inte behandlar mig bra!

• Svar på tråden Han tog av kondomen innan han skulle komma...
  • Anonym

På tal om att försatsen redan kommit. Ja, då hade han väl lite försats på penisen när han stack in den igen?

• Mephala the ranger

Vilken jävla idiot. Jag hade spöat upp killen i fråga, så jävla respektlöst!

• debborah

det låter lite som om du är "smickrad" över att han ville "riskera" ha barn med dig. will du ha barn med honom?

• Anonym (???)

Anonym (333) skrev 2009-01-01 13:09:39 följande:

varför vänta, ta ett dagenefter p-piller
    jag tog det i går kväll. skrev det i inlägg 26
  • Anonym (???)

debborah skrev 2009-01-01 14:35:03 följande:

det låter lite som om du är "smickrad" över att han ville "riskera" ha barn med dig. will du ha barn med honom?
    som läget är nu, så skulle jag svara Nej.
    Vi har gått igenom mycket tillsammans, men för tillfället är vi inte tillsammans. så barn med honom nu är inget jag vill ha, därav att jag vill att vi använde kondom
  • Anonym (???)

Anonym skrev 2009-01-01 14:32:40 följande:

På tal om att försatsen redan kommit. Ja, då hade han väl lite försats på penisen när han stack in den igen?
    precis, en risk finns ju, men jag tog dagen-efter-piller igår också, så risken att det ska bli nåt är minimal.
  • Anonym (???)

Mephala the ranger skrev 2009-01-01 14:34:00 följande:

Vilken jävla idiot. Jag hade spöat upp killen i fråga, så jävla respektlöst!
    jag håller med dig helt och hållet. ska ta en seriöst snack med honom om detta. tycker självklart inte att detta är ok.
  • Anonym (???)

lizagirl skrev 2009-01-01 14:50:56 följande:

köp ett dagen efter piller?
    antar att du inte har läst igenom tråden.
    skrivit det flera gånger, jag tog det igår kväll.
  • Anonym
    Svar på #38
    Jag funderade på abort men vid undersökningen visade sig saker som gjorde att jag till slut valde att behålla barnet trots killens motstånd. Har inte ångrat mig en sekund !
  • Anonym

vi hade avbrytet sex dagen efter tog ja ett dagen efter piller,men här sitter jag med en tjockis mage

• Anonym (???)

Anonym skrev 2009-01-03 13:56:32 följande:

Svar på #38Jag funderade på abort men vid undersökningen visade sig saker som gjorde att jag till slut valde att behålla barnet trots killens motstånd. Har inte ångrat mig en sekund !
    Ok!
  • Anonym (???)

Anonym skrev 2009-01-03 13:59:00 följande:

vi hade avbrytet sex dagen efter tog ja ett dagen efter piller,men här sitter jag med en tjockis mage
    Ok. Ja det är ju inte hundra procent att det hjälper. men jag hoppas iaf att min mens kommer dyka upp som den ska!
  • Anonym (???)

Nu har jag pratat med honom. Ville ta det face-to-face och inte via telefonen. Han hade ingen bra förklaring till varför han hade gjort som han hade gjort. Det ena ledde till det andra och vi började bråka. Har nu brutit kontakten med honom. Vill inte beblanda mig med människor som inte behandlar mig bra!

• Anonym (LillaEmma)

Det var bra gjort av dig.. För nu kommer han inse att du var en sån man inte kan köra över så lätt! Way to go girl!!!!!!

• Anonym (???)

Anonym (LillaEmma) skrev 2009-01-09 08:50:27 följande:

Det var bra gjort av dig.. För nu kommer han inse att du var en sån man inte kan köra över så lätt! Way to go girl!!!!!!
    Tack! =)
  • Anonym

Vill bara instämma med LillaEmma; jättebra att du tog upp det!!!
    Var med om en liknande grej som slutade i abort.
    Han ville inte ha barn och tyckte inte att det var skönt med kondom. Fattar inte hur han tänkte riktigt, hade en tid för att få spiral så det där med kondomen var ju bara tillfälligt.
    Hursomhelst är vi inte tillsammans idag eftersom han visade sig vara otroligt ego, inte bara när det gällde hans sexuella njutning.

• Anonym (???)

Anonym skrev 2009-01-09 17:57:33 följande:

Vill bara instämma med LillaEmma; jättebra att du tog upp det!!!Var med om en liknande grej som slutade i abort.Han ville inte ha barn och tyckte inte att det var skönt med kondom. Fattar inte hur han tänkte riktigt, hade en tid för att få spiral så det där med kondomen var ju bara tillfälligt.Hursomhelst är vi inte tillsammans idag eftersom han visade sig vara otroligt ego, inte bara när det gällde hans sexuella njutning.
    Känns skönt att jag stod upp för mig själv och visade att jag respekterar mig själv mer än att låta mig bli behandlad så.

Bra att du också gick vidare! Man ska inte acceptera sånt!
  • Anonym (Rulle.)

Sperman är till för att sprutas in i fittan. Det är upp till tjejen att skydda sig om hon inte vill bli med barn. Helt och hållet hennes ansvar.

Svar på tråden Han tog av kondomen innan han skulle komma...