SNÄLLA ge oss hopp som äter pergo trots egen ägglossning
Är det någon som har ätit pergo och fått ett + trots egen ägglossning? Hur långtid tog det?
Är det någon som har ätit pergo och fått ett + trots egen ägglossning? Hur långtid tog det?
Plussade på pergo dubbelkur, men fick jättetidigt mf. Därefter var jag tvungen att köra ostimmulerat (eftersom det annars skulle öka missfallsrisken) och plussade till min stora förvåning igen !!!
Fick pergo i samband med insemination, och fick dålig tillväxt på slemhinnan. Bytte till puregonsprutor i superlåg dos, och plussade på andra inseminationsförsöket (andra av dem med puregon alltså ...). Har grymt regelbunden äl, men uppenbarligen var det något som inte riktigt stämde som blev bättre med puregon, ovitrelle och en swim-up!
Hade inga biverkningar av något, förutom torra slemhinnor när jag åt pergo. Det kändes i näsan också alltså ...
Lycka till!
gattis till er tjejor
dna rna skrev 2009-01-04 14:32:57 följande:
Vad gäller biverkningar, massor !!!! Värst tycker jag nog om den infernaliska klåda som jag får över hela kroppen. Kommer främst sättandes på kvällen, precis när man vill varva ner och ha det skönt, inte kul. Hade också värsta krampen i livmoder/bäcken/ryggen och kunde knappt gå. Huvudvärk och synrubbningar, lite som att vara åksjuk.
oj vad mycke du fick. tråkigt
På grund av resultatet så har jag överseende med mitt lidande
Det är bra jag tycker det bara var så jobbigt med humörsvängningarna och min sabo och jag vart osams flera gånger över att jag vara så grinig men nu är allt över och vi bara ligger och myser
hoppas bara att det blir något av det med. Vet ej vilken dag jag ska testa mig på om inte mensen kommer nu i dagarna
Ja humörsvängningarna var väl inte det charmigaste, jag hade den underbart goda smaken att börja böla som ett sprinklersystem, för det mesta ute bland folk .
jag har plussat efter Pergo nu. Trots egen ÄL, regelbunden mens osv. Det funkar!
dna rna skrev 2009-03-08 15:14:53 följande:
Åh, grattis! Vad underbart det måste kännas!
Nu hoppas jag på samma resultat med min pergofria månad!
dna rna skrev 2009-03-08 15:14:53 följande:
Här har ni en som fått plus efter många om och men...fast jag ahr ingen egen äl eller mens, men i alla fall
har gått på pergon ett år typ, och inte haft äl nån gång vilket har gjort att de höjt dosen, och så sa läkarn till mig att eftersom du inte visar minsta tecken på att du haft äl någon månad så skriver jag bara ut två månader till sen får vi träffas och diskutera andra utvägar, jag bara jahapp de va de ja ingen natulig väg=) men så var de sista gången jag tog tabletterna i januari så hade jag lite ont om pengar så jag skiter i att köpa äl-stickor på apoteket denna månaden, de visar juh inget i alla fall...
Och guess what tro fasiken att sen testa jag posetivt gravtest på självaste alla hjärtans dag...
Då i januari så gjorde jag då 3 dubbel dos av pergon...
SÅ nu är jag i vecka ELva 10+2 ....
så möjligt är de ge inte upp hoppet...
Grattis!! tinee!