Unga föräldrar i uppsala
Är en mamma på 21 år. Har min underbara dotter Tindra på 9 månader, och självklart min kära sambo + hund.
Skulle vara kul att prata och byta ideer om allt mellan himmel och jord.Alla är välkomna=)
Ha en helmysig kväll
Är en mamma på 21 år. Har min underbara dotter Tindra på 9 månader, och självklart min kära sambo + hund.
Skulle vara kul att prata och byta ideer om allt mellan himmel och jord.Alla är välkomna=)
Ha en helmysig kväll
Hej hej :)
Är en mamma på 20, bor i centrala uppsala som har en liten jonna på 10 månader..
Vill tipsa om en tråd för unga mammor i uppsala, vi träffas och fikar, gör utflykter m.m.m.m :) www.familjeliv.se/Forum-11-271/m39970663.html
Kram till er !
hejsan!
här har ni en till mamma. 19år är jag och har en son på 2.5år. vi bor i örbyhus. ca 5 mil norr om uppsala
Hejsan!
jag är också en mamma jag är 20 år och har en dotter som heter Cornelia och är 7 månader. Bor uppe i sävja.
Hej!
Här är en till ung mamma. Jag är 22 år och min son Casper är 6 månader.
hej, ännu en till ung mamma (och pappa). Vi är födda -88 båda två. Vår lilla son Adrian är född sep -08, så alltså 6 månader nu.
Just för tillfället bor vi i Örbyhus, men ska flytta till Knivsta 1 Juni. Vi brukar vara i Uppsala ofta, då sambon jobbar där och jag pluggar där.
Ha de gött!!
Får kanske räkna mig till den övre åldern för unga föräldrar då, ha ha, jag är 23, har en son på 2, Widar och ett knytt på väg. =D
88 och har en dotter som blir tre till sommarn.. :)