• Anonym

Så fort jag äter fisk så luktar mitt skrev fisk!!!!!!!!!!!!!!!!

jag har INTE bakteriell vaginos eller svamp så kom inte med några sådana förklaringar...

varje gång jag äter t.ex makrill, lax, räkor eller bläckfisk så luktar jag fisk i två dagar efteråt. samma med paprika, äter jag paprika så luktar jag paprika efteråt.

någon annan som varit med om detta ÄCKLIGA fenomen? vågar inte äta fisk mer!

• Svar på tråden Så fort jag äter fisk så luktar mitt skrev fisk!!!!!!!!!!!!!!!!
  • Mli79

Haha, är likadan själv... Lök = lök, majs = majs osv... Men just fisk verkar jag förskonad från... tror jag. Ska äta lax ikväll och då ska jag undersöka saken!

• Anonym (Normalt)

Det är helt normalt (dock väldigt individuellt) att kroppen kan utsöndrar lukter från det man ätit! Både ur andedräkt, svett och övriga kroppsvätskor/substanser.
    Inte så roligt kanske , men väl helt normalt att det då kan utsöndras från ditt underliv

Vill man undvika det, så får man nog tyvärr avstå från sånt som ger extra mkt lukt?

• Anonym (diabetes)

Jo jag lukat inte fisk utan insulin när jag tagit i från underlivet nån som har likadant?

• Mollie77

Nej bara när jag äter chips på rör då luktar jag de på armarnaCool

Snart kommer vår fyra
  • Anonym

vadå när du tagit i från underlivet? vad menar du?!

Anonym (diabetes) skrev 2009-01-09 11:39:42 följande:

Jo jag lukat inte fisk utan insulin när jag tagit i från underlivet nån som har likadant?
  • Anonym (diabetes)

Anonym skrev 2009-01-09 16:09:24 följande:

vadå när du tagit i från underlivet? vad menar du?! Anonym (diabetes) skrev 2009-01-09 11:39:42 följande:
    Jag tar insulin i magen men jag tycker lukten kommer ut den vägen asså den ska försvinna i kroppen men den måste ändå ut nån stanns. Förstår du hur jag menar?
  • Anonym (men..)

Det finns saker man luktar GODARE av också förstås...
    Äter man ANANAS luktar man det!
    Så tjoppa i er ananas tjejer

• Anonym (fisken)

äntligen startades en tråd om detta. Tycker det är så pinsamt att jag inte vågat starta nån själv. Jag har samma problem och länge undrat om det vart normalt. Ta inte illa upp tjejer, men jag är glad att jag inte är ensam om det. Trodde att det var mig det var fel på.

• Lajkie

äter jag kalaspuffar så luktar jag det...

Killars sperma ska förövrigt lukta o smaka gott av ananas också :)

• Mollie77

Ja jag har oxå märkt att jag "kissar" kalaspuffar

Snart kommer vår fyra
  • Anonym

Själv luktar jag fisk i underlivet jämt....haha...det trodde jag alla gjorde....är väl därför männen vill fiska i lårviken...haha

• Anonym (Lena)
    Kolla sjukdomen trimetylaminuri (TMAU). Även andra ovanliga sjukdomar kan påverka kroppens lukt. 
Svar på tråden Så fort jag äter fisk så luktar mitt skrev fisk!!!!!!!!!!!!!!!!