• Långväntan

vad är era symptom när ni äter pergo?

Hur kände ni er då ni inte vart gravida och innan ni vart gravida med pergo?

• Svar på tråden vad är era symptom när ni äter pergo?
  • Långväntan

jag är på dag 30 idag och har inte märkt av något till mens. jag har alltid haft en menscykel på 28 dagar men dom senaste månaderna har det lagts till en dag så october hade ja 29, november 30 och nu sist så hade jag 31 dagar så jag vet inte vad jag ska räkna med för dag och speciellt inte nu när jag har ätit pergo. Har du någon gissning vart man kan hamna?

• smurfen08

De enda jag hade (åt enkelkur på dag 5-9) var att jag hade huvudvärk på slutet av dagarna och att mina ÄLflytningar typ nästan försvann (har läst att det kan vara en biverkning - och det är ju inte så bra). Annars inga andra biverkningar...

• Långväntan

Lekia. Du frågade hur lång menscykel jag hade i en annan tråd men jag svarar här för det är så många som skriver på den andra tråden Jag vet ju inte hur lång den ska vara nu den här månaden. du ser hur det har varit tidigare månader här ovan i mitt inlägg. Jag är i dag på dag 31 så jag ska se om det inte kommer något idag eller imorgon annars testar jag nog. Tänk fall man kunde ha sån tur att man kunde få sitt plus men tyvärr så tror jag inte att jag kan ha sån tur.

• Lekia

Jag tycker d verkar väldigt positivt för din del!
    Skriv så fort du testat!
    Själv tycker jag molvärken i magen avtagit, inge bra tecken. Brukar få d ca 1 v innan bim när jag varit gravid. Däremot har jag jätteömma bröstvårtor som jag inte brukar ha. Tror d kan bero på pergon

• Lekia

vet du inte vilken dag du hade äl? för isf kan du ju räkna med att testet visar rätt 14dagar efter d

• Långväntan

Nej jag vet ju inte de.. alla tester som jag gjorde visade inte 100procent att jag hade ägglossning. strecken ska ju vara lika starka. jag började testa 14,15,16 och då var dom starka men inte lika starka som det andra strecket.

• Lekia

Jaha, ja då är d ju lite klurigare
    Jag hade Äl på dag 14 med cb o jäääätteont i magen med. Har nu jätteömma bröstvårtor sen ett par dagar (pergon?)
    Har lite känningar i magen men mindre än förut, kanske känner efter för mkt med
    Skulle bli lite förvånad om d tagit sig faktiskt. Hade 6 36 timmar innan stegring plus avbrutet samlag. Skulle inte börja med syskon förrän näst ÄL då vi ska åka utomlands om 1½v unge

• Långväntan

Hej Lekia. lyckades inte denna gång. min mens kom idag på dag 32. Så allt jag kände vad symptom av pergon dådå. hoppas du får ditt plus snart

• Lekia

Va synd, bättre lycka nästa gång
    Själv har jag äl nästa gång runt den 3-4feb då ska vi försöka! Tror inte på nån graviditet för mig heller.. Hade jag inte ätit pergo hade jag dock trott det, pga symtom.

Hur som helst återkommer jag med 100% resultat inom 5dagar

• smurfen08

måste få fråga...dum fråga kanske men biverkningarna, pratar vi under dagarna man tar tabletterna eller efter ÄL till BIM?

• smurfen08

tack! ... jag kände nämligen inget vare sig före ÄL eller efter ÄL när jag åt dem första gången.

Svar på tråden vad är era symptom när ni äter pergo?