• Tillfreds

Storlek på äggblåsor, pergo?

Har lite undringar ang storlek på äggblåsor.
    Jag har ätit pergotime och gjorde vul idag. 1 äggblåsa var 9,6mm och de andra var 5-6mm. Är på 10 dagen i cykeln. Om nu blåsan växer till sig så ska vi göra DI insem. Nu till frågan...

Om man har en blåsa som bara är 9,6mm på 10e dan som min, finns det chans att den växer till sig till på fredag då jag ska göra ett nytt vul???
    Tacksam för alla svar och annat som handlar om äggblåsor!

• Svar på tråden Storlek på äggblåsor, pergo?
  • Sagn

Jag har oxå haft ganska små äggblåsor på runt dag 9-10. Då har jag fått fortsätta äta pergotime några dagar till och fått komma tillbaka på ultraljud runt dag 15 o då har de varit tillräckligt stora så jag har fått ta otrivellespruta. Så visst borde den väl kunna växa till sig tills på fredag.

Lycka till!

• LillaFrun

Mina största blåsor har varit 14,16och 20 och de har gett äl-omslag cd 16 vid olika cyklar så det måste växa väldigt olika fort antar jag.
    Så det borde ju finnas chans att det fungerar.
    Lycka till.

• Mysgos

Mina blåsor var alltid i den storleken på dag 10 och sen växte de mycket snabbare sista dagarna. Lycka till!
    kram

♥ (¯`°?.¸ ♥Mamma till Viktor - våran lilla segrare!!♥¸.?°´¯) ♥
  • Lilo75

Det verkar variera ganska kraftigt, storleken alltså

Förra kuren (dubbel) fick jag två äggblåsor den ena va 18mm och den andra var 20mm på cykeldag 12..

Den här månaden (enkel) hade jag en äggblåsa på 21mm på cykeldag 12..

• Tillfreds

Okej! Vad olika det kan va... Då får jag hoppas på att det löser sig till fredag.
    Tack för bra svar och lycka till allihopa!!! :)

Svar på tråden Storlek på äggblåsor, pergo?