• Elize87

"Unga mammor" i Växjö

Hejsan! Vi hade tidigare en liten grupp här i Växjö med Unga mammor.. det blev ej av att vi startade upp den igen efter sommaren för det var för många som kom och gick strax därefter.. har fått förfrågningar om gruppen finns kvar och har varit tvungen att säga nej.. men nu vill jag veta om det finns många Unga mammor som är intresserade av att träffas och umgås, lära känna nya mammor...?

om intresset finns så hör av er, då kanske det kan bli att vi startar upp det igen! vore super kul!

Maila här på FL eller till min mail elize_w@hotmail.com
    ni kan även ringa eller smsa till mej, 0763 088 331
    (har nämligen ej tillgång till egen dator så kan ta tid med svar om ni mailar)

MVH Elize W

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-14 11:55
    Ni kan även maila Anna-Carin Wallin som fixar med lokaler för att visa intresse, där kollas mailen varje dag..
    mail-adressen är: anna-carin.wallin@sv.se

• Svar på tråden "Unga mammor" i Växjö
  • sockertopp84

Vet ju inte vilken ålder ni räknar till unga mammor,men fick min första son när jag va 22 o min andra nu när jag är 24år.Jag träffa gärna andra mammor o barn.

Mamma till mina två små prinsar Colin och Scott!
  • Tuvan07

jag är nyinflyttad o vill gärna träffa andra mammor. är väldigt ung i sättet men är 26. vad hade ni tänkt er för ålder??
    har en dotter på1,5 år

• sockenos

Jag fick mitt första barn strax innan jag fyllde 18, och andra sonen kom när jag va 19. Nu är jag snart 21. Bor 3 mil utanför växjö.

• Elize87

Wow vad KUL att se att det var endel som ville ändå! då ska jag försöka sätta gruppen i gungning igen! jag hör av mej så fort jag vet något om lokal och så

• lillaperfect

heej..jag är 20 o min son är 1,5månad;)..jag skulle tycka det va kul att lära känna fler med barn här omkring..men vad har ni tänkt göra på träffarna isf?(min lille är ju inte så gammal;P)

• Fjolltuss

hej hej.. ja e mer än gärna intresserad. Har en dotter på snart 9 månader och är 21 år.. :)

Svar på tråden "Unga mammor" i Växjö