• JAG är BÄST

Är vuxna kvinnor/män konstiga om?????

Ja, om dom suger på nappar/tuttar i vuxen ålder?
    Låt oss säga 30+

Tycker du det är normalt eller onormalt med detta?

Jag sitter och diskuterar med en via msn ang dett just nu.

Jag själv tycker väl verken bu eller bä ang detta och tycker att alla gör hur fan dom vill.

Kom igen det ska bli roligt att se vad andra tycker om saken

• Svar på tråden Är vuxna kvinnor/män konstiga om?????
  • JAG är BÄST

Finns det föreningar för dom som har en läggning åt tex nappar nu? så som swinger har

• plast killen

JAG är BÄST skrev 2009-03-24 14:02:14 följande:

Finns det föreningar för dom som har en läggning åt tex nappar nu? så som swinger har
    japp de finns de *ler*
  • luckynumber

Jag tycker det ska finnas ett lagförslag som förbjuder napp över 2års ålder, barn som använder napp längre än så får svåra psykiska men och dåliga tänder, det vet jag, jag tycker dessutom att det är helt rätt att staten lägger sig i såna saker som barnuppfostran men även klädval, fast det är ju en helt annan fråga!

Eller? 

• Mrs Charles

Jag tycker att dom är konstiga. Jag tycker även att folk får göra som dom vill.
    Det ena utesluter inte det andra liksom.

• plast killen
    luckynumber skrev 2010-09-12 17:01:39 följande:
    Jag tycker det ska finnas ett lagförslag som förbjuder napp över 2års ålder, barn som använder napp längre än så får svåra psykiska men och dåliga tänder, det vet jag, jag tycker dessutom att det är helt rätt att staten lägger sig i såna saker som barnuppfostran men även klädval, fast det är ju en helt annan fråga!

Eller? 
    att använda napp e en självklarhet oavsett ålder! de e nyttigare än att suga på en cigarett.... eller?
  • Crake

Jag hade faktiskt en fundering om att testa för mina sömnproblem började när jag slutade med napp! Skrattande
    Men det har blivit bättre nu så jag är inte desperat längre Dessutom inser jag att det inte behöver funka nu för att det funkade när jag var 3. 

• plast killen

Crake skrev 2010-09-13 05:46:16 följande:
    Jag hade faktiskt en fundering om att testa för mina sömnproblem började när jag slutade med napp! Skrattande
    Men det har blivit bättre nu så jag är inte desperat längre Dessutom inser jag att det inte behöver funka nu för att det funkade när jag var 3. 
    lycka till men välj rätt sort bara annars kommer dina sömnproblem bestå... ;)
  • luckynumber
    plast killen skrev 2010-09-12 21:27:18 följande:
    att använda napp e en självklarhet oavsett ålder! de e nyttigare än att suga på en cigarett.... eller?
    nej cigg är bättre ?-antal rökare kan inte ha fel, cancer är kul!
  • plast killen
    luckynumber skrev 2010-09-13 14:40:48 följande:
    nej cigg är bättre ?-antal rökare kan inte ha fel, cancer är kul!
    haha neee de e för få som vågar ha napp bara hihi (givetvis inte offentligt dock)
  • Simon 681

Jag skulle inte orka bry mig om det inte påverkade mig direkt, vilket jag har svårt att se hur de skulle kunna gära.

Svar på tråden Är vuxna kvinnor/män konstiga om?????