E-tuna tjejer, häng med, tråd 2
Hej tjejer, vår tråd stängdes ju, d går inte för sej, jag vill ju veta hur d gååår för alla, så häng med håll ihop brudar, å alla nya E-tunapinglor är ju självklart välkommna in med!
Kramar på er alla
Hej tjejer, vår tråd stängdes ju, d går inte för sej, jag vill ju veta hur d gååår för alla, så häng med håll ihop brudar, å alla nya E-tunapinglor är ju självklart välkommna in med!
Kramar på er alla
moans: Har haft en härlig påsk, mycke mat å sol, har ägnat hela helgen till att räfsa löv på tomten å elda, puh å e inte klara än, haha tur man e arbetslös, öhhh.
inga jättekänningar av sprejen, lite småknepig bara i humöret, lite känsligare än vanligt, fast jag ju är rätt känslig av mej ändå, annars mår jag bra.
Härligt att åka bort ett tag, låter som en bra ide
Kramkram
skanejossa: aha då hade du henne precis efter inskolningen då, mysig tjej jag har va!!! Jag kan inte säga att jag känner igen dig men jag var ganska slutkörd varje morgon jag lämnade henne då eftersom jag jobbade hela kvällarna och nätterna plus pendlingen, det blev väl 13 tim allt som allt jag var borta varje natt.
Petra: illamåendet är biverkningar från metforminet som jag började med förra veckan. Jag fick börja med en tabl om dagen och det gjorde mig illamående, nu tar jag två och har även fått yrsel (påminner mycket om grav symp) undrar hur det blir när jag ska ta TRE? Nåja ska man vara fin får man lida pin ellerhur tjejer. Metforminet ska göra att mina sockervärden stabiliseras så jag ska gå ner i vikt, eftersom varken kost, motion eller medicinering har fungerat tidigare så prövar vi nu det här. Jag måste meddela att jag har ett otroligt lugn i kroppen och mår förrutom biverkningarna jätte bra, bättre än på flera år. Min relation till mat är helt förändrad och för en gångs skull kan jag njuta av att äta istället för att bara äta för ätandet skull.
Nu ska jag snart åka och titta på jobb igen, håll tummarna. kram
Hej tjejer!
Har oxå jag haft en underbar påskhelg! Mkt mat o godis o härligt vårväder så många timmar utomhus!
Sitter nu o bara väntar på att klockan ska bli två så jag får åka hem från jobbet, har just inget att göra, kanske borde sortera lite papper men det är såååå tråkigt. fast jag ska väl itne klaga, har ju ett jobb att gå till o jättetrevliga arbetskamrater så jag är nog rätt nöjd ändå, o tråkigt mår man bra av att ha ibland.
Pratade med Katarina igår igen för att meddela att det nog snart är dags för nästa insemination, men risken är stor att den blir nästa helg o då går det ju som bekant inte att få hjälp. Men man kan ju alltid hoppas att ÄL behagar komma en vardag...
Imorn dags för en ögonoperation, känns lite nervöst men det ska nog gå bra. De ska in o sy lite i en muskel vid ögat...
Ha det gott tjejer!
JAG HAR FÅTT JOBB! Äntligen jaaaaaaaaaa HAHA jag börjar en kurs på mån jippi.....
GRATTIS EM!!! va roligt!
Tänkte bara hoppa in och säga hej. är ganska låg just nu. Därför är jag inte inne här så ofta.
men jag kommer tillbaka.
Hoppas ni får en underbar helg!
kramis
Ensammamamma: Grattis! Vad är det för jobb du fått? Är det här i stan? Va kul att ha något att göra och att få in pengar igen!!!
Med mig är allt bra. Var på spa igår med två kompisar och det var underbart. Så idag är man fräch som en nyponros.. Ska till bomässan och kolla på eftermiddagen och se om jag får inspiration till något.
EnsammaMamma: grattis grattis!
Bisquit: kämpa på, tänker på dig!
moans: jag ska köra buss, så åker ni stadsbuss kan ni få åka med mig det verkar jätte roligt.
"En busschaufför, en busschaufför där en tjej med glatt humör... " Och eftersom du är en tjej med glatt humör så passar det ju dig perfekt.
Jättekul att du fått jobb, och grattis en gång till.
Imorgon har jag mitt första riktiga besök hos barnmorskan. Ska bli spännande. Måste nog berätta på jobbet snart för det börjar synas nu oxå...
Teza: Hur går det med sprayande? Har du fått börja med sprutorna än???
Moans: Gjorde nedregleringprovet i går, Chatarina sa idag att värdet va bra, så jag ska dit imorrn så hon kan visa mej hur man tar sprutorna, sen kör jag igång, hehe känns lite nervöst å läskit, men ni andra har ju gjort d så d borde jag ju fixa, hihi
EnsammaMamma: Grattis till jobbet, kul ju, åker ju buss ibland så då kanske vi ses.
Kramkram
hallå idag har ja varit o hämtat babyboxen från babyproffsen, mycket nöjd man fick både haklapp, napp, blöjor, tvättservetter blöjhink m.m som va vettigt
Teza: jo vi har varit runt i torshälla idag ett par varv, så det är nog mycket möjligt att kan köra de turerna nån gång. hoppas det går bra med sprutorna, du är modig jag skulle aldrig klara av det =-D
Vad tusan det skulle ju vara en där uppe......
EnsammaMamma: Hihi förstår hur du menar, men d va faktiskt inget läskit alls, kändes inte ens, baggis, e mer rädd för äggplocket i så fall.
Kram