• Gaytjej

Vad hade du valt för sexuell läggning?

Vad hade du valt för sexuell läggning, om du hade fått välja?

:)

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Vad hade du valt för sexuell läggning?
  • Älvan85

Jag skulle ha valt Bisexuell ..
    Vilket jag är oxå.  Kyss

• Anonym (goodgirl)

bisexuell, som jag är

• Anonym (kille)

bisexuell vilket jag är

• Anonym (kille)

Homosexuell vilket jag inte är...lättare att umgås med män men skulle inte klara av det sexuella.

• Heisan
    Anonym (kille) skrev 2009-02-03 00:23:49 följande:
    Homosexuell vilket jag inte är...lättare att umgås med män men skulle inte klara av det sexuella.
    Samma svar som jag skulle skriva-fast att det då är lättare att umgås med kvinnor, de är lättare att förstå sig på..
    Skiter i att skriva något här just nu
  • Anonym (kvittar)

Är tjej och definierar mig varken som homo eller bi, men är ändå ihop med en tjej så helt hetero kan jag ju inte vara heller.
    Mig spelar det i alla fall ingen roll vilken sexualitet jag har så länge jag får vara ihop med min tjej.
    Därför röstade jag för annat.

• Anonym

Bisexuell! Som jag är :) Det enda problemet är ju att man kan bli kär i olika personer samtidigt, och som man vill ha samtidigt..men det kan ju faktiskt hända hetropersoner också....

• Gaytjej

Sammanställning, so far (än finns det några veckor kvar att rösta på):

Hälften av de som svarade hade valt bisexualitet som sin sexuella läggning, ifall de fått välja - och hälften av dem hade också turen att råka vara bisexuella redan! Man får gratulera.

Minst populära val av de som är icke-straighta; heterosexualitet ;)

• Zimlis

Jag är nöjd över att vara hetero så jag hade valt det oxå - så länge jag fått behålla min lust för äventyr så...

Canis meus id comedit
  • atypisk typfel

Min sexuella läggning är inte helt definierad och nu när jag har hittat hem i min kille så spelar det inte någon större roll heller. Om någon frågar så svarar jag bög eftersom jag är gift med en man, alltid har attraherats av män och blev kär i en man och själv är FTM (female to male). Ser mig annars som rätt flexibel känslomässigt.

transhumanist vegan transgender
  • linjes

Bisexuell eftersom jag är det, till min pojkväns stora förtret

• multivitaminjuice

Lätt bi! Fler att välja på, dessutom är många tjejer grymt fina osv. När jag är ute på krogen osv brukar jag se en snygg kille på var tionde snygg tjej.

Dock är jag hetero.

• AndromedaA

Fatta skönt att vara flata. Då kunde jag både slippa pojkvänner och känna mig träffad av alla min-kvinna-har-svikit-mig-sånger.

• Anonym (LiLo)

Jag är bi, men har snarare färre att välja på än gemene hetero, skulle jag kunna tänka mig.
    Jag vill nämligen bara ha andra bi-partners. Dessutom vill jag gärna att de ska vara genderbenders i någon form. Tänder inte på resten. Så man kan väl säga att jag är bi-bisexuell :)

• jfsebastian

Jag tror inte det är ett val utan att man väljer att antingen bejaka sin lust eller inte.

Svar på tråden Vad hade du valt för sexuell läggning?