• Linchen

Föräldralediga i Trollhättan sökes!

Hej alla föräldralediga i och runt Trollhättan!

Vad gör ni en gråmulen vinterdag? Någon som har några kul tips på vad man kan hitta på med ibland en treåring och en nio månaders baby och ibland bara en nio månaders?

Är det nån mer än jag som känner sej lite lätt uttråkad och skulle vilja hitta på nåt? Eller kanske nån med massa härliga ideer som vill dela med sej?

Hör av er!
    Lina

• Svar på tråden Föräldralediga i Trollhättan sökes!
  • Linchen

Hej igen!
    Fortsätter att efterlysa andra föräldralediga eller arbetslösa med barn.

Vi hörs!

• Koocachoo

Själv bor jag i Vargön. Har en på 3 år o en på 2 månader. Blir lite tråkigt ibland för alla man känner jobbar under dagarna o vill gärna komma ut o göra något!

• Vibb

Hej, jag håller med dig. Har en kille som fyller tre i maj och han går på dagis tre dagar i veckan. Sedan minikillen då som fyllde ett i november, han är alltid hemma med mig. Vissa dagar är så tråkiga så man kan dö. Kanske vi kan träffas och hitta på något?

• Koocachoo

Håller med dig! Skulle vara kul o träffas o hitta på något...man blir ju helt tom i bollen vad man ska hitta på här hemma!

• Vibb

Ja men vad säger du/ni, ska vi ordna en blind-date och träffas för en fika då eller?

• Linchen

Hej på er!
    Har glömt att kolla tråden... va kul att ni finns, ja vi hittar på nåt nån dag, när passar bäst för er?

• Vibb
    Svar på #7
    Jag kan i princip vilken dag som helst,men om jag får välja kan jag ta en månd eller onsd fm.
Svar på tråden Föräldralediga i Trollhättan sökes!